  • Data: 2011-11-28 22:14:35
    Temat: Re: Nowa nawigacja na Androida
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.11.2011 22:16, atm pisze:
    > Mam nadzieje, ze ta nie bedzie miala takich problemow jak Sygic Aura.
    > CoPilot dzisiaj tez sie nie spisal, zaliczyl kilka przypadkowych zamkniec.
    > http://www.engadget.com/2011/11/25/route-66-maps-nav
    igation-now-available-for-android-users-augm/

    Zainstalowałem i próbuję używać. Pierwsze wrażenia na krótkiej trasie
    praca->dom dość pozytywne, choć nie jest cukierkowo. Moje uwagi:
    - głos żeński bardzo irytujący - na szczęście męski jest znośny
    - asystent pasa ruchu generuje głupie komunikaty: w jednej sytuacji 4
    pasy ruchu, z czego skrajne do skrętu w lewo/prawo, a dwa środkowe do
    jazdy na wprost, nawigacja komunikuje "skręć w lewo", a po chwili - cały
    czas nakazując skręt w lewo - "trzymaj się drugiego pasa od prawej" i
    podświetla strzałkę na wprost, mimo iż strzałki na ekranie narysowane są
    zgodnie z rzeczywistością; w drugiej - mam jechać prosto, skrajny prawy
    pas jest do skrętu w prawo, a nawigacja wysyła mnie prosto i każe zająć
    skrajny prawy pas - ewidentnie jest coś sknocone
    - mimo iż próbowałem aktualizować dane o ruchu, na mapie nie pojawiło
    się nic - być może ta funkcja nie działa w Polsce
    - ostrzeżenie przed fotoradarem zadziałało poprawnie: miałem 78km/h,
    ograniczenie do 70km/h, jednak mimo iż nawigacja wyświetlała symbol 70,
    ostrzeżenie (podświetlenie aktualnej prędkości na czerwono) zniknęło
    dopiero, gdy zwolniłem do 50km/h
    - brakuje opcji "tolerancji" dla fotoradarów, w Nokii ustawiałem sobie
    +10km/h

    Nigdzie nie mogę znaleźć informacji, ile będzie kosztować licencja. I
    czy aktualizacje map będą bezpłatne. Oczywiście muszę więcej z nią
    pojeździć.

    Marek