  • Data: 2011-11-28 23:16:54
    Temat: Re: Nowa nawigacja na Androida
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.11.2011 23:17, Waldek Godel pisze:

    > odbiornik GPS reaguje z opóźnieniem 2-3 sekundy, często to wystarczy do
    > takiego "przeskoku"

    Inaczej: "gdy odczyt prędkości w programie spadł poniżej 50km/h" :) Poza
    tym nie hamowałem gwałtownie, tylko po prostu zwyczajnie zwalniałem
    przed czerwonym światłem.

    Teraz testowo wyznaczyłem sobie trasę: Kraków -> Mielec. W opcji
    "najszybsza" wygenerował trasę... przez Nowy Korczyn, PACANÓW, OSIEK,
    NAGNAJÓW, czyli 179km, 03:37h. Kosmos jakiś. Zaznaczyłem ręcznie
    "czwórkę" w Brzesku, kliknąłem "Jedź przez..." i zamiast poprowadzić
    mnie przez Tarnów/Radomyśl Wielki, radośnie wysyła mnie na wycieczkę do
    Rzeszowa, a potem przez Kolbuszową do Mielca. 228km, 04:03h! Po ręcznym
    wskazaniu punktu pośredniego w Radomyślu Wielkim generuje trasę 147km w
    02:38h. Co ciekawe, po wybraniu trasy "najkrótszej" bez wskazywania
    punktów pośrednich kieruje mnie nie tak źle: przez Nowy Korczyn i
    Szczucin, co daje 141km i... 03:19h, czyli SZYBCIEJ, NIŻ TRASĄ "NAJSZYBSZĄ".

    Werdykt: program nie nadaje się jednak do użytku, skoro trasę i tak
    muszę wyznaczać samodzielnie, wskazując paluchem, którędy będzie
    szybciej. Do orientacji w terenie i korków wystarczy Google Maps, do
    fotoradarów Speedalarm/Yanosik. Szukam działającej aplikacji "wszystko w
    jednym" z mapami off-line w rozsądnej cenie, na razie takowa na Androida
    chyba nie powstała.

    Marek