  • 1. Data: 2012-03-07 14:40:08
    Temat: Nowa klawiatura ETAOI
    Od: AL <a...@s...tam>

    jest na androida, jest (podobno) i na jabluszko
    (pochodzenie Polska)

    klawiatura 5-cio klawiszowa.
    Po krotkim treningu da sie pisac intuicyjnie - dochodze do 10 slow na
    minute (tak, wiem to niewiele i przy swypie uzyskuje wynik 2 razy
    wiekszy a przy graffiti i klawiaturze sprzetowej jeszcze wiekszy).

    ETAOI przyda sie osobom, ktorych telefonik ma dotykowy ekran niewielkiej
    wielkosci - obsluga kciukiem

    Mnie wku..ia w tej klawiaturze dostep glownie do znakow specjalnych,
    brak polskich znakow (w wersji demo przynajmniej).

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 2. Data: 2013-03-01 14:03:26
    Temat: Re: Nowa klawiatura ETAOI
    Od: s...@g...com

    Są polskie znaki, a dostęp do znaków specjalnych jest do ogarnięcia (zawsze można też
    wyświetlić podpowiedź). Jest też kilka takich, których nie zrobisz każdą inną
    klawiaturą - serduszko, gwiazdka...
    Moja średnia prędkość to 35, a rekord 53 słów na minutę.
    Poza tym po wpisaniu tekstu nie muszę sprawdzać czy słownik jakiejś głupoty mi nie
    podpowiedział. Wpisuję to co mam na myśli, a nie co słownik sugeruje.
    To jest IDEALNA klawiatura na smartfony!

  • 3. Data: 2013-03-01 14:10:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 1 Mar 2013 05:03:26 -0800 (PST), s...@g...com napisał(a):

    > Są polskie znaki, a dostęp do znaków specjalnych jest do ogarnięcia (zawsze można
    też wyświetlić podpowiedź). Jest też kilka takich, których nie zrobisz każdą inną
    klawiaturą - serduszko, gwiazdka...

    Ty wykopujesz tylko posty sprzed roku, czy sprzed więcej lat też będziesz?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.