  • 1. Data: 2012-03-07 12:30:20
    Temat: Play - czy wyłączyli Program doładowań?
    Od: SDD <s...@t...pl>

    ... czy to tylko chwilowa awaria.

    Stosowna opcja uruchamiająca "zniknęła się" z Play24. Nie działa także
    kod *111*50*1# tudzież *111*50*3# ("kod dla Ciebie niedostepny").

    Tez tak macie?

    Moze to juz czas najwyzszy, by zmigrowac z numerami gdzies indziej? ;)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2012-03-07 12:40:58
    Temat: Re: Play - czy wyłączyli Program doładowań?
    Od: SDD <s...@t...pl>

    SDD pisze:

    > Tez tak macie?

    Z ostatniej chwili. Doladowalem konto o 30 zl i dostalem bonus (nie
    pamietalem, do kiedy mialem aktywny).... Poczekamy, zobaczymy.

    A jak u Was?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2012-03-07 15:40:11
    Od: kranu <k...@l...pl>

    W dniu 2012-03-07 13:30, SDD pisze:
> [...]
    >
    > Tez tak macie?
    >
    > Moze to juz czas najwyzszy, by zmigrowac z numerami gdzies indziej? ;)

    Bo jest akcja wyczyszczenia ludziom kont złotówkowych, przez to też
    zniknęły bonusy za doładowania przez facebooka czy stronę play.

  • 4. Data: 2012-03-07 15:51:58
    Od: SDD <s...@t...pl>

    kranu pisze:

    > Bo jest akcja wyczyszczenia ludziom kont złotówkowych, przez to też
    > zniknęły bonusy za doładowania przez facebooka czy stronę play.

    Ano... - ja jutro musze pakiet 5 za 10 wykupic - tak to bym nie musial,
    bo po dzisiejszym doladowaniu za 30 mialbym 3 zl i 30 dni przedluzki :(

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2012-03-07 16:06:37
    Od: "dizel" <x...@x...com>

    SDD<s...@t...pl> wrote:
> [...]
    > Tez tak macie?
    > Moze to juz czas najwyzszy, by zmigrowac z numerami gdzies indziej? ;)

    Jest awaria sd bo odlicza 90 dni od aktywacji zamiast do końca ostatniego miesiąca,z
    tego co pisał play4you to cos tam poprawiają więc niedługo będzie znowu dostępne w
    play24
    --
    Android Usenet Reader
    http://android.newsgroupstats.hk

  • 6. Data: 2012-03-07 16:10:43
    Od: "dizel" <x...@x...com>

    SDD<s...@t...pl> wrote:
    > Ano... - ja jutro musze pakiet 5 za 10 wykupic - tak to bym nie musial,
    > bo po dzisiejszym doladowaniu za 30 mialbym 3 zl i 30 dni przedluzki :(
    > Pozdrawiam
    > SDD

    Bonusy za doładowania zniknęły, przyznają tylko 5 pln ale na początku przyszłego
    miesiąca dopiero także lepiej ze znanego portalu aukcyjnego skorzystać, będzie taniej