  • 1. Data: 2012-03-07 12:36:44
    Temat: jak wyłączyć w nokii C5 internet
    Od: "robert" <r...@w...pl>

    jak na stałe wyłączyc w tym telefonie polaczenie z internetem?
    Gdzie jest umiejscowiona w tym telefonie w ustawieniach ta opcja?

    6945 (20120307) __________

  • 2. Data: 2012-03-07 13:03:46
    Temat: Re: jak wyłączyć w nokii C5 internet
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 7 Mar 2012 13:36:44 +0100, robert napisał(a):

    > jak na stałe wyłączyc w tym telefonie polaczenie z internetem?
    > Gdzie jest umiejscowiona w tym telefonie w ustawieniach ta opcja?
    >
    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    6945 (20120307) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    Zanim wyłączysz internet, mógłbyś najpierw proszę wyłączyć ten reklamowy
    śmieć którym spamujesz grupę?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Pecety beda folklorem w kilku domach. Reszta nie potrzebuje tego typu

  • 3. Data: 2012-03-07 13:17:43
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > jak na stałe wyłączyc w tym telefonie polaczenie z internetem?
    > Gdzie jest umiejscowiona w tym telefonie w ustawieniach ta opcja?

    Na tym m.in. polega "lepszość" Androida, że w nim można to zrobić za pomocą
    jednego widżetu.
    W Nokiach opartych na Symbianie połączenie z internetem jest uruchamiane
    przez każdą aplikację z osobna. OIDP to należy ustawić te aplikacje w trybie
    "Pytaj Przed połączeniem". Miłej zabawy :)

    --
    M.

  • 4. Data: 2012-03-07 13:46:18
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    > W Nokiach opartych na Symbianie połączenie z internetem jest uruchamiane
    > przez każdą aplikację z osobna. OIDP to należy ustawić te aplikacje w
    > trybie "Pytaj Przed połączeniem". Miłej zabawy :)

    Aha! Spróbuj jeszcze edytować punkt dostępu i zmienić go na nieprawidłowy.
    Nie wiem tylko, czy Nokia nie zechce go ciągle pobierać z karty SIM, gdzie
    jest wbity na stałe. Tak czy siak - miłej zabawy po raz drugi ;)

    --
    M.

  • 5. Data: 2012-03-11 09:46:43
    Od: "zho" <o...@p...com>

    Użytkownik "Maciek" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Aha! Spróbuj jeszcze edytować punkt dostępu i zmienić go na nieprawidłowy.
    > Nie wiem tylko, czy Nokia nie zechce go ciągle pobierać z karty SIM, gdzie
    > jest wbity na stałe. Tak czy siak - miłej zabawy po raz drugi ;)
    W nowej edycji Nokia Belle jest "przycisk" na gornym rozwijanym pasku na
    ekranie pozwalajacy wylaczyc transmisje danych przez gsm :) i po klopocie
    Poczytaj instrukcje.
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl