  • 1. Data: 2012-03-07 17:35:02
    Temat: Lumia 800 - niemal potrojony czas na baterii
    Od: atm <...@v...pl>

    Pewnie teraz powstanie port tego update na iP4S ;]
    http://www.engadget.com/2012/03/06/lumia-800-update-
    triples-battery-life/

  • 2. Data: 2012-03-07 19:32:02
    Temat: Re: Lumia 800 - niemal potrojony czas na baterii
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    Dnia 2012-03-07, o godz. 18:35:02
    atm <...@v...pl> napisał(a):

    > Pewnie teraz powstanie port tego update na iP4S ;]
    > http://www.engadget.com/2012/03/06/lumia-800-update-
    triples-battery-life/

    Czy może mi ktoś wytłumaczyć jak obniżenie prądu rozładowania ze 150mA
    do 70-90mA niemal trzykrotnie wydłuża czas życia baterii? Jak dla mnie
    to jest ledwo dwukrotna poprawa, nawet w wariancie optymistycznym
    (70mA).

    Albo jakim cudem prąd rozładowania w trybie idle wynosi 150mA, skoro
    bateria ma całej pojemności 1450mAh? Przecież z tego wynika, że ten
    telefon nic sensownego nie robiąc wyssie baterię do zera w mniej niż 10
    godzin.

    --
    Jacek Midura

  • 3. Data: 2012-03-07 20:33:39
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-03-07 18:35, atm wrote:
    > Pewnie teraz powstanie port tego update na iP4S ;]
    > http://www.engadget.com/2012/03/06/lumia-800-update-
    triples-battery-life/

    70 to dużo za dużo. CO ten telefon robi "czuwając"?

    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

  • 4. Data: 2012-03-07 20:43:11
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 07 Mar 2012 21:33:39 +0100, TGor napisał(a):

    triples-battery-life/

    > 70 to dużo za dużo. CO ten telefon robi "czuwając"?

    _PRAWDOPODOBNIE_ chodzi o zużycie prądu z włączonym ekranem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 5. Data: 2012-03-07 22:08:22
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-03-07 21:43, Waldek Godel wrote:

    > _PRAWDOPODOBNIE_ chodzi o zużycie prądu z włączonym ekranem.

    Niemarkietingowo.
    Ale pewnie i taj juzerzy nie wiedzą o co chodzi z tym 70, ba może sądzą,
    że 120 "to lepiej jest".

  • 6. Data: 2012-03-08 16:52:49
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Waldek Godel <n...@y...org> wrote:

    > _PRAWDOPODOBNIE_ chodzi o zużycie prądu z włączonym ekranem.

    Raczej tak, bo ok. 160 to obecnie ciągnie właśnie przy ekranie włączonym i
    niedotykanym.
    Nie wiadomo ile ciągnie przy zgaszonym, bo durna aplikacja diagnostyczna nie
    potrafi działać pod zablokowanym ekranem.