  • 1. Data: 2012-03-07 11:09:01
    Temat: HTC Wildfire S czy Sony Ericsson Life + Walkman
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    Witam,

    Kończy mi się umowa i z telefonów, które w sensownej cenie zaoferował mi mój
    operator waham się pomiędzy dwoma:

    - HTC Wildfire S
    - Sony Ericsson Life + Walkman

    Pomożecie mi dokonać wyboru?
    Trochę danych o mnie:
    - od zawsze miałem tylko Nokie (czas na zmiany)
    - nigdy nie używałem Androida (chcę zacząć)
    - nie lubię ekranów dotykowych (ale mam zamiar się przełamać i przyzwyczaić)

    Co jest dla mnie ważne w telefonie:
    - dobra jakość rozmów głosowych
    - czuły dyktafon - bez durnych sztucznych ograniczeń w długości nagrywania
    - wygodne pisane SMS-ów
    - sprawnie działający moduł GPS z jakąś dobrą, darmową mapą (może być Google
    maps)
    - sprawnie działjacy wi-fi
    - mocna latarka

    Zwazywszy na wszystko powyższe - który telefon powinien być dla mnie bardziej
    odpowiedni?
    - HTC Wildfire S
    - Sony Ericsson Life + Walkman

    Dzięki!

    latet

  • 2. Data: 2012-03-07 14:00:21
    Temat: Re: HTC Wildfire S czy Sony Ericsson Life + Walkman
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-03-07 12:09, Latet wrote:
    > Witam,
    >
    > Kończy mi się umowa i z telefonów, które w sensownej cenie zaoferował mi
> [...]

    Jak dla mnie oba telefony maja makabrycznie maly ekran, ktory moze tylko
    zrazic do dotykowcow. 3.5" to minimum; 3.7" to dobry kompromis miedzy
    wielkoscia urzadzenia i ekranu a 3.9" wzwyz to juz sama przyjemnosc.
    Poczatkowo irytowala mnie wielkosc SGS2, posiada ekran 4.3"
    ale tak czy siak na tego typu telefon musze przeznaczyc jedna kieszen -
    czy bedzie to N8 czy SGS2, zdecydowanie wiec wybieram wiekszy ekran
    (4.0" to byloby tak naprawde optimum). Jesli masz mozliwosc przetestuj
    ekran 3.2", szczegolnie zwroc uwage na klawiature ekranowa. Rozwiazania
    typu Swype sa bardzo pomocne ale nie wszedzie da sie je zastosowac
    (hasla, adresy stron, itp) a czeste literowki moga skutecznie znechecic
    do dotykowcow.

  • 3. Data: 2012-03-07 22:49:29
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Jak dla mnie oba telefony maja makabrycznie maly ekran, ktory moze tylko
    > zrazic do dotykowcow. 3.5"

    A ja sobię chwalę a WFS to ma nawet 3,2". Wcześniej miałem Spicę i dla mnie
    ten rozmiar jest najlepszy. Telefon mieści się w każdej kieszeni. Może
    oglądanie stron WWW w wersji desktopowej nie jest fajne, ale korzystanie z
    dedykowanych aplikacji serwisów informacyjnych znacznie ułatwia czytanie,
    tak jak Convo, czy Tapatalk ułatwiają korzystanie z części forów
    dyskusyjnych. Problem klawiatury załatwia SwiftKeyX, która naprawdę potrafi
    się sporo nauczyć.

    > ale tak czy siak na tego typu telefon musze przeznaczyc jedna kieszen -

    No ale takiego WFS bez problemu możesz nosić w przedniej kieszeni spodni a
    teraz spróbuj tego samego z SGS II

    > Rozwiazania typu Swype sa bardzo pomocne ale nie wszedzie da sie je
    > zastosowac (hasla, adresy stron, itp) a czeste literowki moga skutecznie
    > znechecic do dotykowcow.

    Dlatego właśnie warto mieć SwiftKeyX nie dość, że się uczy i podpowiedzi
    potrafią znacznie ułatwić i przyspieszyć pisanie to masz możliwość dobrej
    kalibracji przycisków.