  • 71. Data: 2011-09-01 23:24:15
    Temat: Re: Nowa kamerka
    Od: "Jarek Wójtowicz" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Myjk <m...@n...op.pl> napisał(a):

    > W sumie lepiej późno niż wcale. ;)
    > Ten pacjent niedługo bedzie gadać sam ze sobą.

    Najgorsze, że Cavallino to mój sąsiad ;-)... No... prawie sąsiad...
    Wyrazów współczucia od Was nie oczekuję ;-)...

    --
    Jarek
    Volvo S80 2.9 B6294S2 196KM Geartronic

  • 72. Data: 2011-09-02 08:44:46
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 01-09-2011 o 23:07:40 Jarek Wójtowicz <j...@g...pl>
    napisał(a):

> [...]
    > pieniędzy? Coś zdaje mi się, że jesteś z tego typu, co to gówno spod dupy
    > zjedzą żeby było tylko taniej.
    > Jak ci napiszę, że w nowo budowanym domu zaplanowałem sobie specjalne
    > 40m2
    > pomieszczenie tylko i wyłącznie na kino domowe, które mi wychodzi cenowo
    > granicach 70000, to oczekuję od ciebie głupkowatych porad, po co? Skoro
    > można
    > za darmo ściągnąć z neta dvix-a i za darmo oglądnąć na okazyjnie
    > zajumanym kompie?
    > Gościu, bierz zabawki, zmykaj do piaskownicy i daj se siana...

    Nie porównuj kina domowego do kamerki w samochodzie, bo te kino domowe to
    będziesz używał pewnie kilka razy w tygodniu i tutaj oczywiście wydatek ma
    rację bytu. A kamerka będzie nagrywała i oglądać tego nie będziesz - no
    chyba że jesteś spaczony.

    Wy tutaj się spuszczacie nad kamerkami, które nie mają nawet możliwości
    zmiany ustawień prędkości nagrywania tylko idzie 30 klatek - pytanie po co
    30 klatek, jak wystarczy spokojnie nawet 15.

    I tak jak będzie ciemno jak du... to tablic nie będzie widać, albo będzie
    prześwietlona.

  • 73. Data: 2011-09-02 08:51:09
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 01-09-2011 o 21:19:55 Myjk <m...@n...op.pl> napisał(a):

    > Thu, 01 Sep 2011 10:23:43 +0200, MM

    > Dla ciebie. Na całe szczęście nie masz kompletnie wpływu na to, jak inni
    > wydają swoje pieniądze. Tylko nie wiem po co się tak wypruwasz nad tym.
    > Analogicznie może tobie wystarczy kaszlak do poruszania się po drodze,
    > inni
    > wolą zapłacić za komfort.

    Bardziej mi chodzi o te podniecanie się super hiper rozdzielczością,
    nagrywanie 30 klatek, a tak naprawdę nie będzie to w zasadzie używane. No
    chyba że co chwilę będzie wrzucał na YT i linki na grupę.

    Jak chce, to niech kupi, ale po co ta podnieta na grupie.
    Ja tam wolę zamiast tak drogiej kamery (podnieta będzie trwała kilka dni)
    kupić sobie lepsze buty, lub kiełbasę która ma powyżej 90% mięsa.
    Ot, świadomy wybór.

  • 74. Data: 2011-09-02 12:10:43
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 1 Sep 2011 21:13:48 +0000 (UTC), Jarek Wójtowicz

    > Mam córkę ale ma dopiero 4 lata, więc tak
    > bliskie spotkanie z samochodem jej jeszcze nie grozi.

    Nie chce jeździć? Moja 3-letnia szprynca rwie się do kierownika jak
    szalona. Do garazu już prawie wykręca. ;)

    PS a tak w ogóle to przemyśl jeszcze, czy potrzeba Ci monitor w
    rejestratorze. IMHO lepiej kupić coś bardziej kompaktowego jeśli ma jeździć
    tylko i wyłącznie w aucie. Taki rejestrator raz skonfigurowany jest
    praktycznie bezobsługowy później, zatem monitor jest na szczaw, bateria
    też.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 75. Data: 2011-09-03 11:05:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MM" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > chyba że co chwilę będzie wrzucał na YT i linki na grupę.
    >
    > Jak chce, to niech kupi, ale po co ta podnieta na grupie.

    Jak to po co, miałby kupić i się nie pochwalić?
    Snobizm właśnie na tym polega, żeby się chwalić, najlepiej w sygnaturce.

  • 76. Data: 2011-09-03 11:12:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jarek Wójtowicz" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:j3ot5v$93o$1@inews.gazeta.pl...

    I tak jakoś dziwny trafem dotyczy to osobników, których brak czytania i/lub
    odzewu na moje posty to olbrzymi plus, nie zastanawia Cię to?
    Spokojna głowa, porządnych ludzi bez zboczeń w rodzaju kapelusznictwa czy
    czepiactwa, na grupie znajdzie na tyle dużo, że wystarczy aż nadto, wcale
    się nie czuję zobowiązany do przeczytania 500 postów dziennie, w tym 400 od
    kapeluszników wazelinujących fotoradary i innych przygłupów.
    Kilkadziesiąt, ale z sensem wystarczy w zupełności.

  • 77. Data: 2011-09-14 14:20:06
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 01/09/2011 09:13, Jarek Andrzejewski wrote:

    > to policz, ile będzie kosztowała utrata auta ubezpieczonego AC, a ile
    > rejestrator.

    A ten rejestrator w jakiś sposób sprawi, że samochodu nie da się ukraść?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 78. Data: 2011-09-14 18:15:57
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-30 12:49, Jarek Wójtowicz pisze:
    > Pojawiła się nowa kamerka. Podawana rozdzielczość to 1280x720@30fps. Nie piszą
    > nic żeby była interpolowana. Ale dla pewności lepiej sprawdzić czy nie robią
    > nas w bambuko ;-)...
    >
    > Dla mnie mało przydatna bo nie ma GPS i kodeka H.264, ale może kogoś
    > zainteresuje.
    > Sam zdecydowałem się na nową DOD GSE580, która spełnia wszystkie moje
    > wymagania. Kupuję ją za 2 tygodnie. Jak znajdę trochę czasu, to zapodam na
    > grupie jakiś mały teścik...
    >
    > http://www.dod-tec.com/dm.php?prod=gse580.jpg

    Witam
    Skoro już kolejny wątek o kamerach do auta to mam pytanie czy ktoś
    korzysta z:
    http://www.vholdr.pl/15,kamera_vholdr.html
    http://www.playextreme.pl/kamery/174,gopro_hd_motors
    ports_hero.html