    From: MM <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowa kamerka
    Date: Fri, 02 Sep 2011 08:51:09 +0200

    Dnia 01-09-2011 o 21:19:55 Myjk <m...@n...op.pl> napisał(a):

    > Thu, 01 Sep 2011 10:23:43 +0200, MM

    > Dla ciebie. Na całe szczęście nie masz kompletnie wpływu na to, jak inni
    > wydają swoje pieniądze. Tylko nie wiem po co się tak wypruwasz nad tym.
    > Analogicznie może tobie wystarczy kaszlak do poruszania się po drodze,
    > inni
    > wolą zapłacić za komfort.

    Bardziej mi chodzi o te podniecanie się super hiper rozdzielczością,
    nagrywanie 30 klatek, a tak naprawdę nie będzie to w zasadzie używane. No
    chyba że co chwilę będzie wrzucał na YT i linki na grupę.

    Jak chce, to niech kupi, ale po co ta podnieta na grupie.
    Ja tam wolę zamiast tak drogiej kamery (podnieta będzie trwała kilka dni)
    kupić sobie lepsze buty, lub kiełbasę która ma powyżej 90% mięsa.
    Ot, świadomy wybór.