  • 61. Data: 2011-09-01 10:23:43
    Temat: Re: Nowa kamerka
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 31-08-2011 o 12:39:08 Jarek Wójtowicz
    <j...@g...skasuj-to.pl> napisał(a):

> [...]
    > dużo wspólnego z Dzidkiem... :-)
    >
    > Ja mam np. tak, że genetycznie mam już zaprogramowane, że kupowanie
    > jakiegoś
    > taniego badziewia wywołuje u mnie reakcję alergiczną. I taką też
    > wywołuje u
    > mnie Twój wybór. Ja bym na ten Twój wybrany sprzęt nawet nie spojrzał, a
    > co
    > dopiero wziął do ręki, czy kupił...
    > Dla mnie liczy się jakość, odpowiednie dla mnie funkcje, a cena gra
    > pomniejszą
    > rolę. No ale może będziesz mieć kłopoty ze zrozumieniem, o co mi

    A co, po przejechaniu kilku kilometrów, wieczorem razem z rodziną zamiast
    programu w TV oglądasz trasę przejazdu? Podnieca cię to?

    Jak dla mnie wydawanie 500 -800zł na kamerkę z której skorzysta się może
    raz, albo i w cale nie ma sensu. To co ma być widać, będzie widać i w
    kamerce za 150zł jak i za 500zł. (kolor światła, atakujący nas pojazd lub
    pieszy).

    Oczywiście, pierwsze parę dni, podniecanie się jakie to fajne, jaki ładny
    film.
    A później podniecenie minie.

  • 62. Data: 2011-09-01 12:53:12
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Adam"

    > Czołowa kamerka to przy lusterku. Tylna i boczne - to już zależy od
    > konkretnego pojazdu. Zresztą nawet dla potencjalnego złodzieja takie
    > małe "pikusie" nie będą atrakcyjne.
    > A nawet gdyby ukradł, zostanie rejestrator z dowodem :)
    > Tylko trzeba dorzucić dodatkowe doświetlacze w podczerwieni, ale to
    > nie problem.
    >
    > Można jeszcze rozważyć kamery WiFi i rejestrator IP, ale to już dużo
    > wyższa półka cenowa. Ale przy okazji można by w mieszkaniu oglądać
    > obraz z kamer w autku ;)

    Proponuję odkupić od TVP wóz transmisyjny z obsługą 5-6 kamerzystów w
    każdym oknie i każdym kierunku :)

  • 63. Data: 2011-09-01 13:54:12
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 31 Aug 2011 22:32:06 +0000 (UTC), Jarek Wójtowicz

    > Poza tym, uważam, że czas zastosować się do jednej z ważniejszych reguł p.m.s:
    > "Nie kopać się z Cavallino". Tak więc jeśli o ciebie chodzi EOT.

    W sumie lepiej późno niż wcale. ;)
    Ten pacjent niedługo będzie gadał sam ze sobą.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 64. Data: 2011-09-01 17:36:48
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Ja mam kamerkę wielkości pudełka od zapałek, mogę sobie ustawić ile ma
    > klatek nagrywać, i nagrywa mi 5 klatek na sekundę, niska
    > rozdzielczość i tyle w temacie.

    kamerka wielkosci o jakiej piszesz, ktora mam, robi cos wiecej niz VGA +30fps
    ale co z tego jak wszystko jest rozmazane jak tylko wylaczysz 1000W oswietlenia
    :D?

    Podaj link, oto chodzi by uchwycic rejestracje nawet gdy ciemno a pojazd jedzie
    zygzakiem. Musi byc czula matryca i szybka o duzej rodzielczosci nie ma bata. O
    ile to ma byc dobre jako dowod w sprawie.

  • 65. Data: 2011-09-01 20:17:52
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 01.09.2011 00:23, Jarek Wójtowicz pisze:

    > Pudło :-) Na szczęście nigdy w życiu nie miałem żadnego wypadku... Chociaż
    > miałem parę razy "nieciekawe" przeżycia... :-)

    Gadżeciarz zatem!
    ...albo lubisz podpi*&%#@ać ludzi

    --
    pzdr ;)
    nalesnik

  • 66. Data: 2011-09-01 20:43:17
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 01.09.2011 20:17, nalesnik pisze:

    > Gadżeciarz zatem!
    > ...albo lubisz podpi*&%#@ać ludzi

    ...albo jest transakcja łączona - Twój syn dostaje ją w komplecie z
    kluczykami do samochodu

  • 67. Data: 2011-09-01 21:19:55
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 01 Sep 2011 10:23:43 +0200, MM

    > Jak dla mnie wydawanie 500 -800zł

    Dla ciebie. Na całe szczęście nie masz kompletnie wpływu na to, jak inni
    wydają swoje pieniądze. Tylko nie wiem po co się tak wypruwasz nad tym.
    Analogicznie może tobie wystarczy kaszlak do poruszania się po drodze, inni
    wolą zapłacić za komfort.

    BTW kiedyś uważałem, że kupowanie auta za >350 tys. to głupota, dopóki nie
    przejechałem się najpierw Lexusem GS450, a ostatnio Lexusem LS600h L. Do
    tej pory nie mam takiego auta tylko i wyłącznie dlatego, że mnie nie stać.
    :P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 68. Data: 2011-09-01 23:07:40
    Od: "Jarek Wójtowicz" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    MM <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > pieszy).
    >
    > Oczywiście, pierwsze parę dni, podniecanie się jakie to fajne, jaki ładny

    O ja p#&%$#& co za gościu... Gówno mnie obchodzi twoje zdanie ile warto wydać
    na samochodową kamerkę. Nikt się ciebie o zdanie nie pytał. Co spać po nocach
    nie możesz, że kogoś stać i nawet za bardzo nie zauważy, że wydał trochę
    pieniędzy? Coś zdaje mi się, że jesteś z tego typu, co to gówno spod dupy
    zjedzą żeby było tylko taniej.
    Jak ci napiszę, że w nowo budowanym domu zaplanowałem sobie specjalne 40m2
    pomieszczenie tylko i wyłącznie na kino domowe, które mi wychodzi cenowo w
    granicach 70000, to oczekuję od ciebie głupkowatych porad, po co? Skoro można
    za darmo ściągnąć z neta dvix-a i za darmo oglądnąć na okazyjnie zajumanym kompie?
    Gościu, bierz zabawki, zmykaj do piaskownicy i daj se siana...

  • 69. Data: 2011-09-01 23:10:54
    Od: "Jarek Wójtowicz" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl> napisał(a):

    > Gadżeciarz zatem!
    > ...albo lubisz podpi*&%#@ać ludzi

    O! Gadżeciarz to już prędzej... Ale może w tym przypadku nie za bardzo...

    --
    Jarek
    Volvo S80 2.9 B6294S2 196KM Geartronic

  • 70. Data: 2011-09-01 23:13:48
    Od: "Jarek Wójtowicz" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl> napisał(a):

    > ....albo jest transakcja łączona - Twój syn dostaje ją w komplecie z
    > kluczykami do samochodu
    I znowu pudło... Syna nie mam. Mam córkę ale ma dopiero 4 lata, więc tak
    bliskie spotkanie z samochodem jej jeszcze nie grozi. Lepiej przestań wymyślać
    niestworzone historie...