  • 51. Data: 2011-08-31 18:36:17
    Temat: Re: Nowa kamerka
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-31 17:36, Waldek Godel pisze:

    > chinole na dealextreme mają dwu- i czterokanałowe rejestratory wielkości
    > paczki papierosów. Cenowo w okolicach tego gse580, więc tragedii nie ma,
    > same kamerki są niedrogie.
    > Zaletą tego jest, że kamerki luzem są malutkie, praktycznie tego nie widać.
    > Ale okablowanie całego auta to już trochę zabawy jest - przynajmniej tak,
    > żeby to miało ręce i nogi.
    > Innym problemem jest miejsce wciśnięcia kamerek - malutkie kamerki człowiek
    > chciałby naturalnie wcisnąć w róg szyby, tylko, że tam wycieraczki nie
    > docierają i w deszczu/śniegu będa do niczego.

    Czołowa kamerka to przy lusterku. Tylna i boczne - to już zależy od
    konkretnego pojazdu. Zresztą nawet dla potencjalnego złodzieja takie
    małe "pikusie" nie będą atrakcyjne.
    A nawet gdyby ukradł, zostanie rejestrator z dowodem :)
    Tylko trzeba dorzucić dodatkowe doświetlacze w podczerwieni, ale to nie
    problem.

    Można jeszcze rozważyć kamery WiFi i rejestrator IP, ale to już dużo
    wyższa półka cenowa. Ale przy okazji można by w mieszkaniu oglądać obraz
    z kamer w autku ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 52. Data: 2011-08-31 18:43:34
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 31/08/2011 17:36, Adam wrote:

> [...]
    >
    > Można jeszcze rozważyć kamery WiFi i rejestrator IP, ale to już dużo
    > wyższa półka cenowa. Ale przy okazji można by w mieszkaniu oglądać obraz

    A można też wykupić AC i spać spokojnie, zamiast myśleć czy aby nie
    rąbną samochodu razem z rejestratorem. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 53. Data: 2011-08-31 22:22:51
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 30.08.2011 14:45, Papkin pisze:
> [...]
    amera-Cam-Accident-DVR-/270806819917?pt=UK_CarsParts
    _Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f0d58244d

    > prosze zrob test i wrzuc gdzies na grupe.

    mniej wiecej to będzie tak wyglądało, tyle ze Waldka kamera będzie miała
    większy kąt widzenia:
    http://www.filefactory.com/file/cd6b7cb/n/sample.mp4
    Plik 46 mega.

    ToMasz

  • 54. Data: 2011-08-31 22:25:50
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 31.08.2011 12:40, Jarek Wójtowicz pisze:

    > Mam taki mały kaprys...

    Wydałeś ostatnio X tysięcy na naprawy auta i straciłeś znaczną część
    zniżek za OC, bo sprawcy kolizji szli w zaparte, nie przyznawali się do
    winy?

  • 55. Data: 2011-08-31 22:44:33
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 31 Aug 2011 12:48:43 +0200, neoniusz napisał(a):

    > Podrzuc jakies sample, bo nie moge znalezc ;)

    Nie mam w tej chwili, oglądałem na nie swoim kompie.
    Mam nadzieję na coś takiego:
    http://youtu.be/6tiYeo-6Ils
    tyle, że kąt sporo szerszy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 56. Data: 2011-08-31 22:59:44
    Od: czak norris <c...@n...pl>

    W dniu 2011-08-31 13:53, Cavallino pisze:

    > Tu masz tą Twoją wysoką jakość Volvo. ;-)

    Z ciekawości, co więc polecisz - nie snobistycznego Twoim zdaniem -
    zamiast S80?

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;)

  • 57. Data: 2011-08-31 23:07:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "czak norris" <c...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Z ciekawości, co więc polecisz - nie snobistycznego Twoim zdaniem -
    > zamiast S80?

    Dziadek dobrze radził, jak już musiała być jakaś krowa, to Superb był jak
    znalazł. ;-)

  • 58. Data: 2011-09-01 00:23:15
    Od: "Jarek Wójtowicz" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl> napisał(a):

    > Wydałeś ostatnio X tysięcy na naprawy auta i straciłeś znaczną część
    > zniżek za OC, bo sprawcy kolizji szli w zaparte, nie przyznawali się do
    > winy?

    Pudło :-) Na szczęście nigdy w życiu nie miałem żadnego wypadku... Chociaż
    miałem parę razy "nieciekawe" przeżycia... :-)

  • 59. Data: 2011-09-01 00:32:06
    Od: "Jarek Wójtowicz" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    Dzięki za przytoczenie definicji snoba i snobizmu. Dzięki niej jestem teraz na
    100% pewien, że nie należę do snobów.

    Poza tym, uważam, że czas zastosować się do jednej z ważniejszych reguł p.m.s:
    "Nie kopać się z Cavallino". Tak więc jeśli o ciebie chodzi EOT.

    --
    Jarek
    Volvo S80 2.9 B6294S2 196KM Geartronic

  • 60. Data: 2011-09-01 10:13:03
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 31 Aug 2011 17:43:34 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

    >A można też wykupić AC i spać spokojnie, zamiast myśleć czy aby nie
    >rąbną samochodu razem z rejestratorem. ;)

    to policz, ile będzie kosztowała utrata auta ubezpieczonego AC, a ile
    rejestrator.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski