  • 41. Data: 2011-08-31 12:58:02
    Temat: Re: Nowa kamerka
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 31/08/2011 11:41, Cavallino wrote:

    > Taki program nazywa się "snobizm".

    Tak, tak, każdy kto nie ubiera się w szmateksie, kupuje najtańsze
    mrożonki z Biedronki i chodzi w trampkach z bazaru na stadionie to snob.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 42. Data: 2011-08-31 13:00:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jarek Wójtowicz" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:j3l3pt$rc2$1@inews.gazeta.pl...

    > Mylisz snobizm ze świadomym kupowaniem rzeczy dobrej jakości...

    Znaczy sugerujesz, że snobizm nie może być świadomy?
    Nie zgadzam się - oczywiście że może.

  • 43. Data: 2011-08-31 13:23:50
    Od: "Jarek Wójtowicz" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > Znaczy sugerujesz, że snobizm nie może być świadomy?
    > Nie zgadzam się - oczywiście że może.

    Niech za moją odpowiedź wystarczy odpowiedź Kamila... :-P

    --
    Jarek
    Volvo S80 2.9 B6294S2 196KM Geartronic

  • 44. Data: 2011-08-31 13:29:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jarek Wójtowicz" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:j3l5k6$3i3$1@inews.gazeta.pl...

    > Niech za moją odpowiedź wystarczy odpowiedź Kamila... :-P

    Nie znam nikogo takiego, jeśli masz na myśli jakiegoś z co głupszych
    grupowych kapeluszników okupujących kf, to zdecydowanie bez żalu.
    Takoż i nie wiem o czym gadasz.

  • 45. Data: 2011-08-31 13:53:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jarek Wójtowicz" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:j3l5k6$3i3$1@inews.gazeta.pl...

    > Niech za moją odpowiedź

    Nie musisz odpowiadać, to i tak nic nie zmieni.
    Poczytaj sobie lepiej tutaj:

    http://www.socjotechnika.net/socjotechnika/regula-wa
    rtosci/

    "Snobizm
    Snobizm to ludzka przywara polegająca na dążeniu do posiadania rzeczy
    wyjątkowo drogich, markowych i korzystania z usług najlepszych firm nie dla
    samej wartości użytkowej lub konsumpcyjnej, ale po to, by zaimponować innym.
    W takim zachowaniu nie ma nic złego, dopóki klient jest świadomy i przyznaje
    wobec innych, że płaci za markę. Kiedy jednak wmawia sobie i otoczeniu, że
    cena jest adekwatna do jakości, mogą zacząć się problemy. Markowe produkty i
    usługi renomowanych firm są rzeczywiście lepsze od ich tanich odpowiedników.
    Ale nie na tyle, na ile powinno to wynikać z ceny. Stosunek jakości do ceny
    nie jest liniowy; klient płaci nie tylko za wysoką jakość, ale w cenę jest
    również wliczony koszt wyrabianej latami marki i renomy producenta, czyli
    elementy, które z konsumpcyjno-użytkowego punktu widzenia nie mają
    znaczenia."

    Tu masz tą Twoją wysoką jakość Volvo. ;-)

  • 46. Data: 2011-08-31 13:59:58
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 31/08/2011 12:23, Jarek Wójtowicz wrote:

    > Niech za moją odpowiedź wystarczy odpowiedź Kamila... :-P

    Przecież ten baran już dawno splonkował mnie razem z połową grupy. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 47. Data: 2011-08-31 14:51:32
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 31 Aug 2011 12:59:58 +0100, kamil

    > Przecież ten baran już dawno splonkował
    > mnie razem z połową grupy. :)

    Ojtam, ojtam! :P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 48. Data: 2011-08-31 16:59:54
    Od: kamil <k...@s...com>

    > Niech za moją odpowiedź wystarczy odpowiedź Kamila... :-P

    Co ciekawe, ten sam Cavallino dwa wątki wyżej pizzy z tanim salami nie
    tknie, bo na pewno niedobra.

    Szkoda dyskutować. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 49. Data: 2011-08-31 17:31:21
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-30 12:49, Jarek Wójtowicz pisze:
    > Pojawiła się nowa kamerka. Podawana rozdzielczość to 1280x720@30fps. Nie piszą
    > nic żeby była interpolowana. Ale dla pewności lepiej sprawdzić czy nie robią
    > nas w bambuko ;-)...
    >
    > Dla mnie mało przydatna bo nie ma GPS i kodeka H.264, ale może kogoś
    > zainteresuje.
    > Sam zdecydowałem się na nową DOD GSE580, która spełnia wszystkie moje
    > wymagania. Kupuję ją za 2 tygodnie. Jak znajdę trochę czasu, to zapodam na
    > grupie jakiś mały teścik...
    >
    > http://www.dod-tec.com/dm.php?prod=gse580.jpg

    Przydatna rzecz.

    Ja sobie kilka lat temu myślałem sprawić do auta monitoring:
    kamera do przodu, kamery na boki i do tyłu oraz kamera na tablicę
    przyrządów. Wszystko podpięte do wielokanałowego rejestratora.
    Ale jakoś nigdy nie mam nadmiaru kasy ;)
    pomimo, że całość by wyszła cenowo podobnie, jak 2 lub 3 przyzwoite
    rejestratorki samochodowe.

    Przy okazji: Dipol też ma coś w ofercie:
    http://www.dipol.com.pl/oferta-monitoring-rejestrato
    ry-mobilne,4480.htm

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 50. Data: 2011-08-31 17:36:28
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 31 Aug 2011 17:31:21 +0200, Adam napisał(a):

> [...]
    > Ale jakoś nigdy nie mam nadmiaru kasy ;)
    > pomimo, że całość by wyszła cenowo podobnie, jak 2 lub 3 przyzwoite

    chinole na dealextreme mają dwu- i czterokanałowe rejestratory wielkości
    paczki papierosów. Cenowo w okolicach tego gse580, więc tragedii nie ma,
    same kamerki są niedrogie.
    Zaletą tego jest, że kamerki luzem są malutkie, praktycznie tego nie widać.
    Ale okablowanie całego auta to już trochę zabawy jest - przynajmniej tak,
    żeby to miało ręce i nogi.
    Innym problemem jest miejsce wciśnięcia kamerek - malutkie kamerki człowiek
    chciałby naturalnie wcisnąć w róg szyby, tylko, że tam wycieraczki nie
    docierają i w deszczu/śniegu będa do niczego.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.