  • 81. Data: 2011-02-15 15:24:28
    Temat: Re: Nowa ciekawostka Fuji
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 15, 6:28 am, "S." <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Nie czytam. Zainteresowalem sie watkiem o x100. Dlatego, ze pod koniec roku planuje
    go kupic.
    > Przy okazji dowiedzialem sie, ze dlatego, ze podoba mi sie aparat ktorym nie da sie
    sfotografowac
    > spotkanej na spacerze sikorki siedzacej na galezi jestem snobem :). No nic, trzeba
    spojrzec
    > prawdzie w oczy :)

    Dobrze, ze chociaz cie ta prawda nie boli.
    Kup aparat jaki ci sie podoba i rob zdjecia.
    W kazdym razie, nie probuj tylko przedstawiac tu swoich racji, bo
    polska mendalnosc tutejszych ludzi z "dobrym gustem", bedzie cie
    latami scigala, obszczekiwala i szrpala za nogawki.
    Chyba, ze zrobisz sobie z tych ludzi takich psow Pawlowa, jakich ja z
    nich uczynilem i bedziesz sie nimi dobrze zabawial

  • 82. Data: 2011-02-17 03:56:48
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On Feb 12, 8:22 am, "Andrzej R" <a...@w...pl> wrote:
> [...]
    > talon wcale jeszcze nie oznaczał natychmiastowego odbioru auta, różnie
    > bywało:-). Ale za to teraz jak kupisz nowy samochód powiedzmy za 50.000 zł
    > wyjedziesz nim z salonu, to on jest już wart np.45.000 (albo coś koło
    > tego).
    > Natomiast kiedyś jak już udało Ci się "załatwić" talon na samochód i
    > odebrałeś Fiata 126p za 69000zł, to od razu mogłeś go sprzedać za
    > 200.000-250.000, ba mogłeś nawet sobie nim pojeździć ze dwa -trzy lata
    > (aby
    > był ładnie utrzymany) i sprzedać go za niewiele mniej:-)))

    Byly kartki na bony, bony na talony a talony losowane.

    veri

    _________________

    No tośmy sobie, starsi panowie, powspominali..
    ;-))

  • 83. Data: 2011-02-17 07:20:06
    Od: "Andrzej R" <a...@w...pl>

    Użytkownik "p 47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Byly kartki na bony, bony na talony a talony losowane.
    >
    > veri_________________
    >

    > No tośmy sobie, starsi panowie, powspominali..
    > ;-))

    No to żeby te wspominki zakończyć bardziej fotograficznie dodam jeszcze, że
    mniej więcej w tamtym czasie (może trochę wcześniej) po wszystkich druhach,
    ami, smienach, fiedach, zorkach i zenitach zagościła u mnie pierwsza moja
    praktica (z pancolarem 50/1,8 i pentaconem 200/4) i byłem bardzo dumny i
    zadowolony z posiadanego sprzętu:-))).

  • 84. Data: 2011-02-17 08:00:57
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 17, 2:20 am, "Andrzej R" <a...@w...pl> wrote:
> [...]
    > praktica (z pancolarem 50/1,8 i pentaconem 200/4) i byłem bardzo dumny i

    Przypomniales mi znacznie wczesniejsze lata, zwiazane z pierwsza moja
    Practica model Nova.
    Byl to model, ktory wlasciwie byl nowoscia na rynku.
    Nabylem go od mojego kolegi Jacka, syna znanego wtedy polskiego
    podroznika i pisarza Edmunda Mioduszewskiego.
    Imie Edmund, bylo jego imieniem literackim - faktycznie mial na imie
    Stanislaw.
    Znany byl ze swych publikacji w Poznaj Swiat i ksiazek o Ameryce
    Poludniowej.
    Na tamte czasy byl to dla mnie wielki wydatek, zeby ten aparat sobie
    kupic.
    Uzywalem go ponad pol roku i sprzedalem go, zeby kupic nastepny lepszy
    aparat fotograficzny firmy Konica model Autoreflex A.
    I to byl moj pierwszy aparat, do ktorego bardzo sie przywiazalem.

    veri

  • 85. Data: 2011-02-17 08:19:27
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 17, 3:00 am, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> wrote:

> [...]
    > aparat fotograficzny firmy Konica model Autoreflex A.
    > I to byl moj pierwszy aparat, do ktorego bardzo sie przywiazalem.

    Po moim powyzszym wpisie zaczalem szukac wspomnien o tym czlowieku.
    Stanislaw (Edmund) Mioduszewski - pisarz, dziennikarz, fotograf -
    zmarl dokladnie 17 lutego 1991 roki.
    Dzis 17 lutego 2011 jest dokladnie 20 rocznica jego smierci.
    Bardzo lubilem sluchac jego opowiadan o podrozach ktore odbywal.
    Zostawilem w Polsce kilka jego pamietek przywiezionych przez niego z
    roznych krajow.

    veri

  • 86. Data: 2011-02-18 00:31:32
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej R" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pierwsza moja praktica (z pancolarem 50/1,8 i pentaconem 200/4) i byłem
    > bardzo dumny i zadowolony z posiadanego sprzętu:-))).

    Ja miałem dokładnie to samo!! Po swoją i w takim samym zestawie pojechałem
    bezposrednio do Drezna. Mam to do tej pory, chociaz w praktice naciąg
    szwankuje.