  • 1. Data: 2011-02-10 16:48:12
    Temat: Znów moje 'robale' do obejrzenia - tym razem w Warszawie.
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    Witam!

    Dzięki uprzejmości Zarządu Transportu Miejskiego mogę znów pokazać swoje
    zdjęcia - tym razem w Warszawie - na patio węzła komunikacyjnego Młociny
    - naprzeciwko wyjścia ze stacji metra. Wystawa miała być rozwieszona w
    Walentynki, ale wczoraj dostałem wiadomość od Organizatorów, że już
    rozwiesili i można oglądać - do czego Was wszystkich serdecznie
    zapraszam. Wystawa nie jest duża - w sumie 12 zdjęć w dość nietypowym
    formacie - 100x120cm. Mam nadzieję ,że się Wam spodobają - sam jestem
    ciekaw jak się prezentują (wydruk wzięli na siebie Organizatorzy, ja
    tylko dostarczyłem pliki cyfrowe zdjęć).
    Ze względu na charakter miejsca uroczysty wernisaż nie jest
    przewidywany, ale będę się starał w któryś weekend (nie w najbliższy - w
    tym tygodniu nie mogę) podjechać je zobaczyć - może się wtedy uda jakieś
    spotkanie na wystawie lub w okolicach w gronie kilku osób zorganizować.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 2. Data: 2011-02-10 17:10:52
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-10 17:48, Marek Wyszomirski pisze:
> [...]
    >
    > Dzięki uprzejmości Zarządu Transportu Miejskiego mogę znów pokazać swoje
    > zdjęcia - tym razem w Warszawie - na patio węzła komunikacyjnego Młociny

    Kurcze, czemu nie na drugim końcu metra. Miałbym tylko 1 przystanek do
    przejechania. ;)
    Wreszcie w Warszawie. Teraz nie będę miał wymówki, żeby się nie wybrać.
    Proszę podaj jeszcze godziny, to może jeszcze teraz pójdę do metra.

  • 3. Data: 2011-02-10 17:51:39
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-02-10 18:10, "Paweł W." pisze:

> [...]
    > Wreszcie w Warszawie. Teraz nie będę miał wymówki, żeby się nie wybrać.
    > Proszę podaj jeszcze godziny, to może jeszcze teraz pójdę do metra.

    A żebym ja sam te godziny znał? Pewnie w godzinach pracy metra - więc
    może nawet całą dobę? Zapewne jednak bezpieczniej będzie oglądać te
    zdjęcia w dzień - nie wiem, jak są oświetlone w nocy. W styczniu w tym
    samym miejscu wisiala wystawa 'Na przekór' zdjęć członków OM ZPFP - na
    stronie ZTM jest jeszcze informacja o niej -
    http://www.ztm.waw.pl/informacje.php?i=279&c=98&l=1 - może to jest jakaś
    wskazówka?
    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 4. Data: 2011-02-10 18:12:03
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

> [...]
    > Wreszcie w Warszawie. Teraz nie będę miał wymówki, żeby się nie wybrać.
    > Proszę podaj jeszcze godziny, to może jeszcze teraz pójdę do metra.

    Tuż po wysłaniu poprzedniej wiadomości udało mi się zgromadzić
    dokładniejsze informacje. Wystawę można oglądać przez całą dobę,
    zapewniono mnie, ze oświetlenie jest takie, że również w nocy zdjęcia
    się dobrze prezentują. Gdyby ktoś zamiast metrem chciał dojechać
    samochodem - tuż obok jest parking mieszczący 1000 pojazdów.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 5. Data: 2011-02-10 20:26:34
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Tu zdjęcia z wystawy.
    Dawno nie używałem MyOpera i mam nadzieję, że ten link dobrze działa:
    http://my.opera.com/Eregmer/albums/show.dml?id=61504
    51

  • 6. Data: 2011-02-10 21:22:50
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> writes:

    > się dobrze prezentują. Gdyby ktoś zamiast metrem chciał dojechać
    > samochodem - tuż obok jest parking mieszczący 1000 pojazdów.

    Ale to tak przed ósmą rano, bo potem jest pełny. A, ferie będą, to
    luźniej.

    MJ

  • 7. Data: 2011-02-11 20:41:10
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > Dzięki uprzejmości Zarządu Transportu Miejskiego mogę znów pokazać swoje
    > zdjęcia - tym razem w Warszawie

    Gratulacje !

    > (wydruk wzięli na siebie Organizatorzy, ja
    > tylko dostarczyłem pliki cyfrowe zdjęć).

    W jakiej rozdzielczości ?

    EMPI
    http://www.empi.art.pl

  • 8. Data: 2011-02-11 21:14:16
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    Szacowny Marku,

    widzialem kalendarz robalowy Twego autorstwa, i skladam Ci wyrazy najwyzszego
    uznania!:)))

  • 9. Data: 2011-02-11 22:03:22
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-02-11 21:41, EMPI pisze:

    > Gratulacje !

    Dzięki:-)

    > W jakiej rozdzielczości ?
    > [...]

    W takiej w jakiej wyszły z aparatu (czyli w zależności
    od zdjęcia 4 lub 8Mpix) Ja tlko pzrykadrowałem do trochę nietypowych
    proporcji 12:10 i skorygowałem ustawienia kolorystyki. Interpolację
    wzięła na siebie firma wykonująca zdjęcia.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 10. Data: 2011-02-11 22:07:55
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-02-11 22:14, romek76 pisze:

    > widzialem kalendarz robalowy Twego autorstwa, i skladam Ci wyrazy najwyzszego
    > uznania!:)))

    Dzięki!
    Jeśli tylko widziałeś, a nie masz, to jest do wzięcia pod adresem
    http://www.toya.net.pl/~wyszomir/kalendarz2011/kalen
    darz.html

    --
    Pozdrawiam!