    From: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nowa ciekawostka Fuji
    Date: Thu, 17 Feb 2011 00:00:57 -0800 (PST)

    wiadomościnews:iji6a9$fgf$1@news.task.gda.pl...

    > No to żeby te wspominki zakończyć bardziej fotograficznie dodam jeszcze, że
    > mniej więcej w tamtym czasie (może trochę wcześniej) po wszystkich druhach,
    > ami, smienach, fiedach, zorkach i zenitach zagościła u mnie pierwsza moja
    > praktica (z pancolarem 50/1,8 i pentaconem 200/4) i byłem bardzo dumny i
    > zadowolony z posiadanego sprzętu:-))).

    Przypomniales mi znacznie wczesniejsze lata, zwiazane z pierwsza moja
    Practica model Nova.
    Byl to model, ktory wlasciwie byl nowoscia na rynku.
    Nabylem go od mojego kolegi Jacka, syna znanego wtedy polskiego
    podroznika i pisarza Edmunda Mioduszewskiego.
    Imie Edmund, bylo jego imieniem literackim - faktycznie mial na imie
    Stanislaw.
    Znany byl ze swych publikacji w Poznaj Swiat i ksiazek o Ameryce
    Poludniowej.
    Na tamte czasy byl to dla mnie wielki wydatek, zeby ten aparat sobie
    kupic.
    Uzywalem go ponad pol roku i sprzedalem go, zeby kupic nastepny lepszy
    aparat fotograficzny firmy Konica model Autoreflex A.
    I to byl moj pierwszy aparat, do ktorego bardzo sie przywiazalem.

    veri