  • Data: 2012-01-18 21:05:22
    Temat: Re: Now! Corel AfterShot Pro
    Od: JD <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-18 01:00, dominik pisze:

    > Choroby wieku dziecięcego. Ja tam czekam aż trochę popracują nad tym,

    Też wierzę, że popracują, bo po co by ich kupowali,
    gdyby nie chcieli zarobić w przyszłości.
    Najbardziej liczę na poszerzenie bazy skalibrowanych obiektywów.
    Jeśli progran będzie działał poprawnie, to za tą cenę będzie mocną
    konkurencją dla LR (ma podobną funkcjonalność).

    > ciśnienia na upgrade nie mam, a ich beta testerem nie jestem. W końcu ktoś

    Kiedyś ten uprade trzeba będzie zrobić, teraz można pięć razy taniej.

    > poważnie popracuje nad usability tego interfejsu, to jest najważniejsze.
    > Zanim się ogarną organizacyjnie itd. to minie chwila czasu.

    Na razie odjęli polski język interfejsu,
    coś zkrzaczyli z odczytem RAWów,
    w niektórych plikach nie daję rady ustawić WB,
    zwiecha na odczycie jednego katalogu powoduje,
    że po zamknięciu startuje z tą samą zwiechą.
    Bibble proponował start z podglądem innego katalogu.

    Pewnie więcej wyjdzie w praniu
    i kazali za to zapłacić.

    JD