  • Data: 2012-01-18 00:00:33
    Temat: Re: Now! Corel AfterShot Pro
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-01-12 18:56, JD wrote:
    > Pierwsze wrażenia mam negatywne. Mniej presetów, mniej pluginów.
    > Upgrade nie kilkanaście dolców a prawie 100 (299 PLN).
    > Bibble od 5.2.3 do 5.9.x upgradowałbym za free.
    > Te same rawy wyświetlają sie inaczej w B a inaczej w ASP.

    Choroby wieku dziecięcego. Ja tam czekam aż trochę popracują nad tym,
    ciśnienia na upgrade nie mam, a ich beta testerem nie jestem. W końcu ktoś
    poważnie popracuje nad usability tego interfejsu, to jest najważniejsze.
    Zanim się ogarną organizacyjnie itd. to minie chwila czasu.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564