-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
ed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
From: Rafal Lorenc <s...@u...sie.pl>
Subject: Re: Notlauf - próbowałem wszystkiego.
References: <ja6oqp$uk4$1@news.onet.pl> <s...@u...sie.pl>
<jade7h$765$1@news.onet.pl> <s...@u...sie.pl>
<jag0ii$h04$1@news.onet.pl>
Organization: USMIECHA SIE PL -=http://usmiecha.sie.pl=-
Reply-To: s...@u...sie.pl
User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Message-ID: <s...@u...sie.pl>
Date: 22 Nov 2011 11:43:01 GMT
Lines: 38
NNTP-Posting-Host: 80.51.9.14
X-Trace: 1321962181 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8440 80.51.9.14:55282
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2415131
[ ukryj nagłówki ]Lewis ["lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl]
na: pl.misc.samochody napisal/la:
> W dniu 2011-11-22 06:34, Rafal Lorenc pisze:
>
>
> > N75 odpowiada za podciągnięcie gruszki do góry (zassanie) a sprężyna
> > odbija i pozwala na zbicie ciśnienia, więc jeżeli miałbyś niedoładowanie
> > to mógłbyś myśleć o N75.
>
> A sprężyna jak odbije aktuator gdy zawór N75 będzie trzymał podciśnienie
> na wyjściu na aktuator?
To zobaczysz w duty cycle robiąc logi ;-)
> > Jeżeli mieszek dziruawy to do wymiany i powinno wszystko wrócić do
> > normy. Dla świętego spokoju po wymianie zrób sobie logi 8 i 11 kanał na
> > raz - bo wartość z przepływki teraz jest za wysoka i sugeruje również awarię
> > przepływomierza.
>
> Przepływy zamykają skalę bo i ciśnienie doładowania praktycznie zamyka
> skalę. Przepływka jest nowa, oryginalna i z resztą przepływomierz nie ma
> praktycznie wpływu na to ile doładowuje turbo, jedynie służy do korekcji
> dawki paliwa.
A od czego zależy mapa boostu, tym razem mierzona map sensorem? ;-)
> Mam nadzieję że nowy aktuator rozwiąże sprawę.
>
> P.S. Jakie podciśnienie powinien mieć aktuator przy ustawianiu skrajnego
> położenia sztangi? 17PSI?
0.7 - 0.8 bara
--
Rafal Lorenc
mobile: 503-611-119
www.usmiecha.sie.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 22.11.11 13:17 Lewis
- 22.11.11 13:39 Rafal Lorenc
- 22.11.11 16:00 Lewis
- 23.11.11 22:02 Lewis
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-24 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-24 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-24 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-02-24 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-24 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-24 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-24 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-24 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=