  • Data: 2009-07-20 23:23:33
    Temat: Re: Notebook i dwa monitory zewnętrzne
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    f1969 wrote:
    > trochę OT ...
    > Czy do notebooka można podłączyć dwa monitory zewnętrzne ? Czy są w
    > ogóle takie rozwiązania ? Zastanawiam się nad zmianą sprzętu i notebook
    > by mi bardzo pasował , ale ...

    Można, nawet miałem przez chwilkę podłączone dwa, jednak wystarczy mi
    jeden zewnętrzny i jeden wbudowany w lapcioka.
    Nie zapominajcie też o minitorach na USB - są takie, ale jakość
    obrazu/odświeżanie jest raczej mizerne. Miałem chwilkę taki monitor i żarł
    procesor okrutnie na ten sposób komunikacji.

    d.