  • Data: 2017-01-19 14:39:47
    Temat: Re: Norwegia włączyła UKF FM
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Kwestia dokladnosci zegara i tej synchronizacji czasu.
    > Tablet to chyba tak sobie .

    Niech będzie, że wszystkie zmieniają co kwadrans, pod dyktando
    zegara kurantowego. Jeśli któryś ma niedokładność nawet kilka
    sekund, to wątpliwość może powstać wyłącznie wtedy, gdy ktoś
    z całą hackerką uwinie się w jedną chwilę o równej godzinie.

    > No to wiesz, ze prawdopodobnie jest gdzies w Polsce.
    > Ale niekoniecznie. To juz bardziej bym liczyl, ze ktos
    > "zarejestrowal urzadzenie", chocby do celow gwarancyjnych.
    >
    > Zaraz - a ta Manta S.A. to nie sprzedaje w calej Europie ?

    Może i na całym świecie. Na szczęście jeszcze Ziobro z Błaszczakiem
    i pozostałymi świrami nie każą rejestrować z dowodem osobistym
    adresów MAC jak kart SIM, ale zwykle o co innego chodzi. O śledzenie
    urządzenia, które zostału do zbójectwa użyte. Gdzie i kiedy wcześniej
    było widziane. A na Matuszewskiej mogą powiedzieć nie tylko gdzie
    która partia została wysłana, ale jak ten cały algorytm działa.

    --
    Jarek