-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.chmurka.net!.POSTED.91.230.58.65!not-for-mail
From: viktorius <v...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Norwegia włączyła UKF FM
Date: Thu, 19 Jan 2017 08:42:30 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <o5pql6$9en$1@news.chmurka.net>
References: <s...@f...lasek.waw.pl>
<e...@m...uni-berlin.de>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<e...@m...uni-berlin.de>
<587e14f9$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
<e...@m...uni-berlin.de>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<587e1ebe$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<587f1a4f$0$15209$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<587f4df2$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<587f5c25$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<o5nonm$epf$1@news.chmurka.net>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<o5ns08$ihs$1@news.chmurka.net>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<o5o0p1$khb$1@news.chmurka.net>
<s...@f...lasek.waw.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 19 Jan 2017 07:42:30 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="viktoriu";
posting-host="91.230.58.65"; logging-data="9687";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.6.0
In-Reply-To: <s...@f...lasek.waw.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:711309
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-01-18 o 16:39, Jarosław Sokołowski pisze:
> viktorius pisze:
>
>>> Nie chodzi mi o możliwości techniczne, tylko organizacyjne. Ja mam
>>> umowę bezterminową, nie trzeba jej przedłużać. A oni najwyraźniej
>>> sądzą, że "bezterminowa" znaczy tyle, co "wieczna". I że klient tak
>>> traktowany sobie nie pójdzie w cholerę. Mogą się zdziwić.
>>
>> Jeśli mówimy o Netii, to wyślij @ na i...@n...pl z prośbą
>> o sprawdzenie w Superkantarku aktualnych możliwości technicznych
>> na łączu takim a takim.
>
> Znam ten adres, prowadziłem z nim bardzo obfitą korespondencję. Mam
> jednak taką zasadę, by rozmawiać wyłącznie o rzeczach, o których
> mam jakieś pojęcie. Nie wiem co to takie to Super-cośtam, więc nie
> będe o to pytał. Pytałem o wyższe prędkości i o VDSL. Firma nie jest
> zainteresowana jakąkolwiek zmianą.
>
Jeśli masz BSA, to alternatywny operator jest tylko resellerem usług
Orange. Jeśli Orange coś u siebie zupgraduje, to inny może to
udostepnić. Więc nie oczekuj niechęci ze strony resellera, bo on
niewiele może na tym typie łącza.
To super-cośtam to wprost nazwa checkera do sprawdzania dostępności
portów BSA, więc gdy pytasz Netię o dostępność VDSLa BSA to na pewno
tam to sprawdzali.
>> O ile dobrze pamiętam, tę skrzynkę obsługują osoby, które mają
>> duużo większe doświadczenie, niż mięso armatnie z którym miałeś
>> (nie)przyjemność rozmawiania na infolinii.
>
> Znam ich tam chyba wszystkich z imienia i nazwiska, z osobistych
> skrzynek też mi maile przysyłali. Od rozmów telefonicznych nie są
> odcięci, więc i gadać gadałem. Jednego mi nawet do domu przysłano.
> Jest w tym dziale trache kompletnych głąbów (mam na to kwity), choć
> rozsądni też się znajdą. Są jednak całkiem bezsilni wobec matołectwa
> zarządzającego całym biznesem.
>
No jak się machnęli i wysłali z osobistej, to błąd w sztuce.
Korespondencję z klientami prowadzi się z oficjalnych skrzynek.
Nazwisk nie dawaj, wszystkie znam, ten team siedział za moimi plecami :)
>> Nikt nie sprawdza tego z automatu, póki się nie zapytasz, to
>> nic się z tym nie dzieje. No i musisz sobie uświadomić, że
>> jeden klient więcej, jeden mniej, to nie ma różnicy.
>
> A ja jestem świadom, że to jednak jest różnica. Operatorom ta
> świadomość wraca nagle, gdy tylko im ten jeden klient ubywa.
> O ile zapowiedzi rezygnacji z usług w sytuacji gdy nic się
> nie zmieni nie robią żadnego wrażenia, to w chwili otrzymania
> wypowiedzenia zaczyna się wydzwanianie, namawianie do rezygnacji
> z rezygnacji itp. Pod tym względem wszystkie telekomy są podobne.
>
Każda firma ma specjalny dział utrzymania klienta, który jest
uruchamiany w przypadku złożenia rezygnacji, nie grożenia rezygnacja ;)
--
viktorius
Następne wpisy z tego wątku
- 19.01.17 09:01 viktorius
- 19.01.17 10:29 J.F.
- 19.01.17 10:34 J.F.
- 19.01.17 10:38 SW3
- 19.01.17 10:41 Jarosław Sokołowski
- 19.01.17 10:50 Jarosław Sokołowski
- 19.01.17 10:51 Jarosław Sokołowski
- 19.01.17 11:01 J.F.
- 19.01.17 11:37 J.F.
- 19.01.17 12:02 Jarosław Sokołowski
- 19.01.17 12:22 Marek
- 19.01.17 12:48 viktorius
- 19.01.17 12:51 J.F.
- 19.01.17 13:09 Jarosław Sokołowski
- 19.01.17 13:14 Jarosław Sokołowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- DS1813-10 się psuje
- Taki tam szkolny problem...
- LIR2032 a ML2032
- SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- olej psuje?
- Internet w lesie - Starlink
- Opis produktu z Aliexpress
- No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800
- karta parkingowa
- Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- I3C
- Pytanie o transformator do dzwonka
- międzymordzie USB 3.2 jako 2.0
- elektronicy powinni pomysleć o karierze elektryka
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=