eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNorwegia - kraj, w którym w tym roku nie zginęło żadne dziecko na drodze › Re: Norwegia - kraj, w którym w tym roku nie zginęło żadne dziecko na drodze
  • Data: 2019-12-30 16:41:44
    Temat: Re: Norwegia - kraj, w którym w tym roku nie zginęło żadne dziecko na drodze
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.12.2019 o 16:11, J.F. pisze:

    > Dokladnie, ale ... czemu tak ?

    Bo jeżdzą normalnie, a u nas co 100? ma potrzebę zapierdalania i
    rywalizacji na drodze jak debil i ograniczenie tej potrzeby uważa za
    ograniczenie wolności?

    > Kierowcami lepszymi patrzac po tej nudzie - raczej nie sa.

    Zależy od definicji lepszości - lepszy taki co zabije dziecko czy taki
    co "nudno" jeździ?

    > A z drugiej strony ... z braku laku takie cos ich bulwersuje
    > https://www.youtube.com/watch?v=D3wS73op4nc

    Daj konkretny czas, bo nudy.

    > U nas to az przyjemnie popatrzec :-)
    > https://www.youtube.com/watch?v=PRwTW_hPdYI

    Na publiczności nie robi wrażenia:P

    Chabówka - tu masz fejsa https://pl-pl.facebook.com/patelniachabowka

    > Ale tez nikt nie zginal :-)

    Pajac nawet nie draśnięty;) Jest gdzieś na jutubie jak to moto zawiózł
    do mecha a ten pokazywał tego szrota, komentował i go pogonił, że tego
    gówna robić nie będzie;)

    --
    Shrek