  • 41. Data: 2011-03-04 11:01:06
    Temat: Re: Nooo w Wawie jest coraz ciekawiej ;) 162km/h na Siekierkowskim
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:2a9eb54a-57b5-4a5b-adf3-f9ddb2a0132d@m7g2000vbq
    .googlegroups.com...
    On 3 Mar, 22:27, "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> wrote:

    >no fakt, chociaż w fotel to już dawno wrosłem ;) ale rok temu w drugim
    >półroczu zdawalność na B za pierwszym razem wynosiła 30,3% - wiem, że
    >to się nie przekłada na jakieś tam realne umiejętności ale mimo
    >wszystko byłem w tej grupie.

    W tej samej grupie są ludzie, którzy nie powinni się poruszać rowerem po
    drogach publicznych, więc nie ma się czym chwalić... ;-)

  • 42. Data: 2011-03-05 01:14:59
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Maśląg

    > Przykro mi - Twoich rewelacji (podobnie jak innej osoby, która Puławską
    > kiedyś tam jechała) niestety nie potwierdzę, a wręcz zaprzeczę, by coś
    > takiego odbywało się tam często. Owszem, czasem debila spotkać można,
    > ale daleko im do prędkości prze Ciebie podawanych.

    Ale o jakim okresie mówisz? Zimą wiadomo, że mniej osób tak jeździ. Latem
    bardzo dużo. Zresztą jak jesteś w stanie to ocenić, skoro sam jeździsz 50?

    > Kilka z tych specjalistów próbujących tej magii prędkości zakończyło
    > śmiertelnie...

    I wielokrotnie więcej takich, którzy nie próbowali, zakończyło podobnie.

    PS. Żeby nie było wątpliwości -- nie popieram jazdy 180 km/h Puławską ani
    sam tak nie jeżdżę.

  • 43. Data: 2011-03-05 07:24:42
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-03-03 23:17, to pisze:

    > Jeśli masz takie problemy, to może przerzuć się na rower...

    A ty do ilu zwalniasz na osiedlówkach? I ile jeżdzisz na standardowej 50?

    Shrek.

  • 44. Data: 2011-03-05 11:48:47
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Shrek

    > A ty do ilu zwalniasz na osiedlówkach? I ile jeżdzisz na standardowej
    > 50?

    Zależy na jakich. Jeśli jest wąska, a obok stoją rzędy aut w taki sposób,
    ze w każdej chwili może wyskoczyć pod koła niewidoczne wcześniej dziecko
    to będę jechał i 15 km/h albo i wolniej.

  • 45. Data: 2011-03-05 12:06:17
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-03-05 11:48, to pisze:
> [...]
    > ze w każdej chwili może wyskoczyć pod koła niewidoczne wcześniej dziecko
    > to będę jechał i 15 km/h albo i wolniej.

    Aha, czyli nie odpowiesz.

    Shrek.

  • 46. Data: 2011-03-05 12:47:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Shrek

    > Aha, czyli nie odpowiesz.

    Na jakie pytanie? Odpowiedź przecież masz -- ZALEŻNIE OD SYTUACJI,
    CZASAMI NAWET WOLNIEJ NIŻ POZWALA OGRANICZENIE. Jeśli ktoś sobie coś
    dodaje czy odejmuje od każdego ograniczenia (zawsze to samo) to jest
    niespełna rozumu.

  • 47. Data: 2011-03-05 13:00:20
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-03-05 12:47, to pisze:
    > begin Shrek

    > Na jakie pytanie?

    Bardzo proste - do ilu zwalniasz na osiedlówkach i ile jeździsz na
    standardowej 50. Wzorując się na twojej odpowiedzi pójdę dalej - ja
    zwalniam do zera - pod koniec manewru parkowania.

    Shrek.

  • 48. Data: 2011-03-05 13:18:48
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Adam Szewczak wrote:

    > No niby tak, ale trzeba przyjac ze jak bedzie ograniczenie do 120
    > to Ci co beda mogli beda jezdzic 180.

    Jak postawisz do 80, to ci co moga tez beda jechac 180.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 49. Data: 2011-03-05 13:21:50
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    to wrote:

    > begin Artur Maśląg

    > Ok. 200 to może rzadko, ale 150-180 jeździ wiele osób w pewnych
    > godzinach.

    Rozpedza sie, czy jezdzi?
    Rozpedzic to sie mozna na prostej miedzy cytadela a gdanskim, ale w
    luk, na wiadukt czy w tunel przy 180 nie wjedzie. A raczej nie wyjedzie.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 50. Data: 2011-03-05 13:32:46
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Shrek

    > Bardzo proste - do ilu zwalniasz na osiedlówkach i ile jeździsz na
    > standardowej 50.

    Tyleż proste, co głupie.

    > Wzorując się na twojej odpowiedzi pójdę dalej - ja
    > zwalniam do zera - pod koniec manewru parkowania.

    Nie ma to żadnego związku z moja odpowiedzią.