  • 21. Data: 2011-03-03 05:07:28
    Temat: Re: Nooo w Wawie jest coraz ciekawiej ;) 162km/h na Siekierkowskim
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-03-03 02:00, to pisze:
    > begin Grejon

    > Wtedy to akurat nie, bo miśki zwykle stoją.

    Jeden Zientarski, który rozwalił Ferrari to jeszcze nie jest wielu
    kierowców.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 22. Data: 2011-03-03 07:57:59
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-03-02 21:57, to pisze:
    (...)
    > Po drugie jak chcą to i
    > teraz jeżdżą bo za +101 km/h jest taki sam mandat jak za +51 km/h. Często
    > to widać też na Puławskiej czy wisłostradzie, gdzie wiele osób jedzie
    > 150-200 km/h, a nawet szybciej.

    Oho, znów opowieści z mchu i paproci. To, ze czasem się tacy trafią
    (o czym nawet można poczytać w pasie, na pms) nie świadczy o tym,
    że jest to częste.

  • 23. Data: 2011-03-03 08:20:38
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-03 00:10, Mateusz pisze:
    > Z rok temu, jak nie miałem jeszcze prawka to jechałem jako pasażer do
    > wawy. Włosy mi dęba stawały... dżungla - może to dlatego, że
    > jechalismy na obcych blachch. Od tamtej pory jakoś mnie tam nie
    > ciągnie, za szybko się wk****wiam.

    Szczerze? Zastanów się czy aby nie wymagasz doszkolenia lub (wnosząc z
    tego wk**wiam) to jednak wizyty u psychologa. Po Warszawie jeździ się
    tak samo jak wszędzie indziej, tyle że jest mniejszy współczynnik
    tolerowania niedorobionych kierowców. Przykład: "wybaczą" Ci jak
    wciśniesz się z migającym kierunkiem komuś przed maskę (bo musisz i
    tyle, każdy kiedyś musi skręcić) natomiast strąbią niemiłosiernie jak po
    zapaleniu zielonego będziesz przez kilka sekund szukać biegu. To nie
    dżungla, to zwykłe codzienne doszkalanie lub czasem eliminacja kierowców
    którzy prawko zrobili objeżdżając raz rynek w Pipidówce Małej i całe
    życie nie wystawili stamtąd nosa, a teraz się nagle muszą odnaleźć w
    mieście gdzie 3 a nawet 4 pasy w jedną stronę to niemal norma + tramwaje
    + buspasy + często skomplikowane estakady+ duże natężenie ruchu. A co do
    obcych blach to różnie bywa (mówię z doświadczenia), ale zwykle ten
    współczynnik tolerancji ma lekko większą wartość. No chyba że trafisz na
    "słoika", ale to jak w tym przysłowiu z żabką na spławiku :)

    --
    MZ

  • 24. Data: 2011-03-03 08:40:31
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-03-03 00:10:51 Mateusz

    > Włosy mi dęba stawały... dżungla

    Hahaha! Dobre.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 25. Data: 2011-03-03 11:04:44
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    to <t...@a...xyz> writes:

    > teraz jeżdżą bo za +101 km/h jest taki sam mandat jak za +51 km/h. Często
    > to widać też na Puławskiej czy wisłostradzie, gdzie wiele osób jedzie
    > 150-200 km/h, a nawet szybciej.

    Nigdy w zyciu nie widzialem w Warszawie samochodu jadacego 200 km/h.

    A nawet gdyby sie taki trafil, to w zadnym razie nie jest to powod do
    podniesienia limitow.

    MJ

  • 26. Data: 2011-03-03 12:32:35
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 3 Mar, 08:20, MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    > d ungla, to zwyk e codzienne doszkalanie lub czasem eliminacja kierowc w
    > kt rzy prawko zrobili obje d aj c raz rynek w Pipid wce Ma ej i ca e
    > ycie nie wystawili stamt d nosa, a teraz si nagle musz odnale w
    > mie cie gdzie 3 a nawet 4 pasy w jedn stron to niemal norma + tramwaje
    > + buspasy + cz sto skomplikowane estakady+ du e nat enie ruchu. A co do
    > obcych blach to r nie bywa (m wi z do wiadczenia), ale zwykle ten
    > wsp czynnik tolerancji ma lekko wi ksz warto . No chyba e trafisz na
    > "s oika", ale to jak w tym przys owiu z abk na sp awiku :)

    Masz trochę racji w tym co piszesz, może przesadziłem z tym
    wkur***niem się, tyle, że to co dla Ciebie jest eliminacją słabszych,
    dla mnie jest po prostu zwykłym hamstwem i prostactwem - inna
    mentalność i tyle. Nie bronię tutaj tych ślamazarnych, zamyślających
    się kierowców, bo sam to tępię (aczkolwiek mam tam jakąś tolerancję) -
    stary wierz mi lub nie, ale nie należę do tej grupy kierowców, którzy
    myślą o niewiadomo o czym albo wleką się 20km/h jak nie wiedzą jak
    mają jechać.

  • 27. Data: 2011-03-03 13:04:59
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-03 12:32, Mateusz pisze:
> [...]
    > stary wierz mi lub nie, ale nie należę do tej grupy kierowców, którzy
    > myślą o niewiadomo o czym albo wleką się 20km/h jak nie wiedzą jak

    Ja nie uderzam tu personalnie do Ciebie, po prostu jest jak jest. Nie ma
    zostawiania kilkunastu metrów pomiędzy autami, wszyscy jeżdżą zderzak w
    zderzak. Jak chcesz zmienić pas to nikt Ci nie zostawi 50m, tylko się
    trzeba wpasować. Jak chcesz jechać przepisowo to lepiej jednak prawym
    pasem, bo niektórym się spieszy "bardziej" i są skłonni nawet
    zaryzykować mandat. Próby "wychowywania" poprzez "wleczenie" się lewym
    pasem naprawdę nie mają sensu, a tylko powodują dodatkowe zagrożenie jak
    taki ktoś próbuje się przecisnąć slalomem. Niektórych to przeraża, ale
    naprawdę da się przyzwyczaić. Dobre hamulce i skupienie na drodze i da
    się. Albo się człowiek nauczy jeździć płynnie albo ma problem. Chamstwo
    i owszem, zdarza się, ale chyba nie częściej niż w innych dużych
    miastach. Większy ruch=więcej potencjalnych buraków i tyle, statystyka.
    Nie napiszesz chyba że odkryłeś tu jakiś lokalny rodzaj chamstwa
    drogowego którego nie ma w innych miastach. Jak zaczynałem jeździć po
    DC to na szczęście były wakacje, więc miałem kiedy potrenować:) Jak
    wlazłeś (wjechałeś) między wrony to trzeba krakać jak inne ;)
    --
    MZ

  • 28. Data: 2011-03-03 14:32:34
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-03-03 11:04, Michal Jankowski pisze:

    > Nigdy w zyciu nie widzialem w Warszawie samochodu jadacego 200 km/h.

    Masz radar w oczach, tudziez w samochodzie?

  • 29. Data: 2011-03-03 16:40:59
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 03 Mar 2011 01:00:46 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    >Zza szyby Mastera najwyraźniej nie wszystko widać. ;)

    Więcej niż Ci się wydaje.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 30. Data: 2011-03-03 17:18:39
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Grejon

    > Jeden Zientarski, który rozwalił Ferrari to jeszcze nie jest wielu
    > kierowców.

    On to akurat nie ogarniał auta, które prowadził...