  • 41. Data: 2014-12-20 16:39:03
    Temat: Re: Nokie Here na Androida w Google Play
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2014-12-20 o 15:26, masti pisze:

    > mapa OSM czy UMP jest jedna. Jak wiadomo jak wygląda format wynikowy to
    > da się zrobić konwerter. Pytanie czy komuś się będzie chciało i czy jest
    > wystarczająco duża grupa użytkownikow by to miało sens

    I tu jest chyba pies pogrzebany.. To coś podobnego jak znikome ilości
    oprogramowania zewnętrznego pod Linuksa.

  • 42. Data: 2014-12-20 18:51:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > I tu jest chyba pies pogrzebany.. To coś podobnego jak znikome ilości
    > oprogramowania zewnętrznego pod Linuksa.

    a co to jest oprogramowanie zewnętrzne?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 43. Data: 2015-01-02 15:56:34
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 20/12/14 12:54, Trybun wrote:

    > A choćby wsie w okolicy miasta Słupca. woj. Wielkopolskie

    Obiecane i zrobione
    http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/?zoom=17&lat=52.28756
    &lon=17.9068 (2580
    adresów).
    W OsmAnd chyba też już są.

    --
    Alf/red/

  • 44. Data: 2015-01-03 13:10:57
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Alf/red/"

    > A choćby wsie w okolicy miasta Słupca. woj. Wielkopolskie

> [...]
    ---
    Super.

    Ale gesty działają jakoś dupiato. Podczas zmiany przybliżenia kafelki
    migają.

  • 45. Data: 2015-01-03 19:15:52
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-01-02 o 15:56, Alf/red/ pisze:

    > Obiecane i zrobione
    > http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/?zoom=17&lat=52.28756
    &lon=17.9068 (2580
    > adresów).
    > W OsmAnd chyba też już są.

    Tak, są już... I jak to zrobiłeś że dało się tak hurtowo to zrobić?

  • 46. Data: 2015-01-03 19:16:32
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2014-12-20 o 18:51, masti pisze:

    > a co to jest oprogramowanie zewnętrzne?

    Sterowniki do urządzeń, użyteczne programy, gry itd. Znasz jakąś firmę
    produkującą np. drukarki, która dołącza soft pod Linucha?

  • 47. Data: 2015-01-03 19:38:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    &lon=17.9068 (2580

    > Tak, są już... I jak to zrobiłeś że dało się tak hurtowo to zrobić?

    importy na podstawie danych GIS z urzędów gmin na podstawie dostępu do
    informacji publicznej

  • 48. Data: 2015-01-03 19:38:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Sterowniki do urządzeń, użyteczne programy, gry itd. Znasz jakąś firmę
    > produkującą np. drukarki, która dołącza soft pod Linucha?

    mnóstwo. np. stoi koło mnie drukarka Samsunga

  • 49. Data: 2015-01-04 10:02:57
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2015-01-03 o 19:16, Trybun pisze:

    > Sterowniki do urządzeń, użyteczne programy, gry itd. Znasz jakąś firmę
    > produkującą np. drukarki, która dołącza soft pod Linucha?

    Zabawna historia.

    Mam sobie lekko leciwą ale ogólnie niezniszczalną drukarkę laserową OKI.
    Pod W7 nie działa, po prostu. Pierdyliard poradników, drugie tyle
    sterowników, podrukuje chwilę, następnego dnia już nie chce. Bawiłem się
    chwilę LiveCD nowego Ubuntu (live pendrive właściwie), a on mi na dzień
    dobry:
    - Hej! Masz drukarkę! To OKI, prawda?
    - No... to prawda.
    - Chcesz wydrukować stronę testową?
    - A potrafiłbyś?
    - Kpisz?

    Szybciej mi odpalić lapka z pendrive i wydrukować niż po raz
    pierdyliardowy przymuszać do tego winzgrozę :)

  • 50. Data: 2015-01-06 19:25:36
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-01-03 o 19:38, masti pisze:

    > mnóstwo. np. stoi koło mnie drukarka Samsunga

    Nie to abym nie wierzył, ale czy mógłbyś podać jaki to model Samsunga?