  • Data: 2013-11-27 06:43:29
    Temat: Re: Nokian W+ czy warto?
    Od: Mirka <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Franc wrote:
    > hej Grupo,
    >
    > Do auta muszę/chcę kupić nowy komplet opon zimowych.
    > Rozmiar 215/55/R16, auto C4 Picasso.
    >
    > W poprzednim aucie mam Nokian WR i generalnie nie mam uwag.
    > Teraz atakują mnie sklepy z oponami, że:
    > 1. WR już nie produkują, tylko model W+ który ma je zastąpić
    > 2. są bardzo dobre,
    > 3. mają dobrą opinię wśród klikaczy w danym sklepie
    > 4. są polecane przez danych sklep
    > 5. itp, itd.
    >
    > Waszym zdaniem w cenie ok. 420 za sztukę warto te Nokiany nabyć? Szukać
    > innych marek?

    Ja mam najlepsze rozwiązanie. Nie ma takiej opony która by była
    najlepsza w każdych warunkach. Jak najlepsza na lodzie to słaba np. na
    mokrej jezdni, albo na głębokim śniegu itd.
    Ja żeby mieć przewagę w każdej sytuacji to mam na każdym kole oponę
    innej firmy. Takie rozwiązanie daje mi gwarancję że na każdej nawieżchni
    mam pszynajmniej jedna najlepszą oponę.