  • Data: 2011-06-21 20:29:01
    Temat: Re: Nokia N9 z systemem MeeGo
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 21 Jun 2011 22:06:01 +0200, atm napisał(a):

    > Slaby hardware dobrze zarzadzany moze okazac sie zaleta - obecnie ciezko
    > nazwac smarfony telefonami bezprzewodowymi, wcinaja baterie na potege.
    > N8 tu sie pozytywnie wyroznia, byc moze N9 pojdzie w tym kierunku.
    > Pytanie tez, w jakim celu dodawac mocy smartfonom? SGS calkiem dobrze

    W takim celu, że współczesne gówniane systemy marnują sporo energii na
    poganianie środowiska w którym działają programy, gównianego middleware
    które jest tam nie wiadomo po co. Tak ma Android i WP7.
    MeeGo jest jednym z ostatnich nielicznych wyjątków, choć nie mam pewności
    do co UI, czy jest natywnie kompilowane.

    > Ciezko mi pojac dzialania Nokii. Maja tego potluczonego Symbiana, ktory
    > kuleje i od kilku lat coraz bardziej odstaje od czolowki. Niby z niego

    Symbian to świetny system. Ale nie do telefonów dotykowych.
    To jakby przystosowywać dwuosobowy kabriolet do wożenia kontenerów - po
    pierwsze głupota, po drugie - ile by z tym nie robić, to i tak nic nie
    wyjdzie.
    Maemo miał świetne zadatki i początkowo były plany, że właśnie będzie
    głównym systemem w dotykowcach. No ale pojawił się Elop.
    Inna rzecz, że miał trochę racji, bo w firmie był kompletny burdel i pełne
    oderwanie od rzeczywistości.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-