  • Data: 2011-06-21 21:28:54
    Temat: Re: Nokia N9 z systemem MeeGo
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 21 Jun 2011 21:16:56 GMT, Mikolaj Machowski napisał(a):

    > Jest natywnie kompilowane (Qt).

    No to mamy jeden z dwóch aktualnie sprzedawanych mobilnych systemów z
    natywnie kompilowanym oprogramowaniem. Choć nie, trzech - Windows Mobile
    jest wciąż w sprzedaży i jeszcze długo będzie, choć nie w popularnych
    telefonach.

    > Problem w tym, że burdel był na poziomie średniego managementu, który
    > kopał pod sobą dołki a Elop zaczął od zwalniania programistów...

    Wiesz co mi to przypomina? Przychodzi sobie tandetnie wyszkolony
    techniczyna do firmy która ma problemy z łączem i widzi gównianie
    skonfigurowany router, powiedzmy Cisco. Jako, że techniczyna nie zna Cisco,
    to zamiast poprawić konfigurację wywala go i zamiast tego instaluje
    jakiegoś taniego d-linka którego akurat zna. Co z tego, że będzie się
    wieszał co 3-4 dni i ogólnie odbije się czkawką na wszystkim.. ale przez
    chwile będzie wyglądało, że to dobre rozwiązanie.
    (nazwy wzięte z czapy na potrzeby przykładu)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla