  • Data: 2011-06-21 21:31:11
    Temat: Re: Nokia N9 z systemem MeeGo
    Od: Rafał Maszkowski <r...@i...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 21 Jun 2011 18:22:54 +0200 Pan Piskorz <p...@b...pl> wrote:
    > A ja mam nadzieję, że to będzie gwóźdź do trumny Nokii. W nagrodę ca
    > politykę stosowaną od wielu lat: dziadostwo za duże pieniądze połączone
    > z marketingiem, który stworzył swoistą religię - nikt nie wie czemu, ale
    > sięga po produkty Nokia.

    Sięgnąłem po Nokię po traumatycznych przeżyciach z jakimś Siemensem,
    chociaż może po 2-3 latach Siemensy też były lepsze. Miałem trzy Nokie,
    z których byłem coraz bardziej zadowolony, chociaż miewały i wady.
    Pamiętam jak kiedyś z kolegą i jego żoną, wszyscy z Nokiami,
    próbowaliśmy połączyć się przez podczerwień. W żadnej parze nie szło.
    Teraz mam czwartą Nokię - E72, która jest już dość potężnym
    superkomputerem, na którym można by zainstalować wiele programów,
    których używam na co dzień na komputerze. Ale wybór software'u na
    Symbiana okazał się dość skromny. Konfigurowanie połączenia z Internetem
    jest tak pokrętne, że nadal nie rozumiem o co chodzi (w instrukcji słowo
    "Internet" jest używane przemian w znaczeniu "Internet" albo "WWW" i nie
    we wszystkich miejscach umiem zgadnąć w którym). Aparat fotograficzny
    używa się bardzo topornie i działa dziwnie. Może tylko do GPS-u i map
    nie mam dużych zastrzeżeń. Radio internetowe: niby jest, ale łapie tylko
    niektóre formaty. W sumie: bardzo dobra maszyna, ale z niedokończonym
    oprogramowaniem.

    A na MeeGo pewnie byłoby łatwiej przenieść takie podstawowe programy jak
    VLC i dziesiątki tysięcy innych.

    R.
    --
    Tą bronią zabójczą są media, które robią ludziom wodę z mózgu. I tą bronią
    macie walczyć i zwyciężać. (kpt. Z. Sulatycki do uczniów WSKSiM)