  • Data: 2011-06-22 08:00:22
    Temat: Re: Nokia N9 z systemem MeeGo
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 21 Jun 2011 22:23:04 +0000 (UTC), Rafał Maszkowski napisał(a):

    > W porówaniu z notebokami sprzed 10 lat to już w ogóle nie ma się czym
    > chwalić, ale ja nie o tym.

    Ale zauważ, że współczesne smartfony to PDA z dołożonym modułem
    telefonicznym, dokładnie tak powstały.

    > Symbianie. Są też problemy z przeskakiwaniem między Internetem przez
    > sieć komórkową i przez WiFi. Dla protokołów, które nie utrzymują
    > połączenia TCP powinno to być przezroczyste, ale nie jest.

    oczywiście, że nie jest bo masz zupełnie inne IP i zupełnie inną sieć,
    zmienia się cały routing,

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu"- Paweł "robbo" Kamiński