    From: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nokia Lumia 520 i Windows Phone 8
    Date: Fri, 01 Aug 2014 10:47:06 +0200

    W dniu 2014-08-01 09:47, B.G pisze:

    > Jeśli oprogramowanie w telefonie nie umie otwierać np. plików *.tar to
    > po prostu nigdzie ich w telefonie nie widać.
    > (chyba że masz dodatkowy program - typu menadżer plików - jak już
    > wspomniałem poprzednio)
    > Jak podłączysz telefon do normalnego windowsa, to te pliki oczywiście
    > są widoczne.

    Rozumiem. To w zasadzie ma sens, bo po co program do przeglądania zdjęć
    ma pokazywać pliki innego typu niż obrazy? Dla przeciętnego użytkownika
    to nawet lepsze i bezpieczne. Faktem jest, że zwykły menadżer plików też
    być powinien obowiązkowo. Nawet w moim obecnym SE K800 takie coś jest i
    to całkiem sprawne. Było nawet w starym Siemensie SL45i!

    > Instaluje tylko przez sieć. W desktopie zainstalowała mi się aplikacja
    > o nazwie "Aplikacja komputerowa Windows Phone" - ale ona z tego co widzę
    > służy tylko do synchronizacji muzyki, zdjęć, filmów, dzwonków i podcastów.
    > Tak naprawdę - nie korzystam z niej.
    > Muzykę i filmy czy tam dzwonki - wgrywam w sposób "pendrajwowy"

    Tego się właśnie obawiałem. Czyli instalować mogę tylko to, co MS uzna
    za właściwe i mi pozwoli. Nie mam pełnej kontroli nad własnym
    urządzeniem. Trochę chyba jak w modelu z iOS?

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/