  • Data: 2011-08-25 17:25:38
    Temat: Re: Nokia E52 vs E55 - który lepszy?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    2011-08-25 15:43, Pszemol wysłał(a) wiadomość:

    > Nie, nie słucham muzyki. Ale często oglądam filmy z internetu
    > np. czekając na samolot na lotnisku.

    Wiesz, a dla mnie oglądanie filmów w ogóle na przenośnych urządzeniach,
    czy nawet na komputerze, to pomyłka. Od tego mam telewizor.

    > No właśnie do takich celów dokładnie iPhone jest najlepszy.
    > Ma znakomity ekran w porównaniu do którejkolwiek Nokii jakie tu
    > wymieniłeś - po prostu niebo a ziemia. Nie wyobrażam sobie oglądania
    > map na czymś w stylu E52 - no chyba że przez lupę lub mikroskop...

    Ale już napisałem poprzednio: ja nie korzystam z tego codziennie. To ma
    być uzupełnienie, opcje wykorzystywane w razie potrzeby. Nie chodzę z
    non stop włączonym telefonem gapiąc się w ekran.

> [...]

    > jest wykonany z hartowanego szkła i metalu a nie plastiku jak
    > większość telefonów konkurencji. Nie ma żadnych ruchomych
    > klawiatur, żadnych przesuwanych ekranów które ciągle się psują
    > i ciężko go zarysować czy zabrudzić permanentnie - szkło wyczyścisz
    > alkoholem i telefon po roku używania wygląda jak nowy. Telefony
    > plastikowe po miesiącu-dwu wyglądają jakby krowie z gęby wypadły.
    > Porysowane, poobdzierane z farby, zmatowione ekrany z touchscreenem.
    > Tragedia.

    > No ale jak ktoś ma uczulenie na iPhone lub go nie stać... ;-)

    Nie wydaje mi się, żeby wydawanie 3 tysięcy na telefon było rozsądne.
    Ale jak kogoś stać...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/