  • Data: 2011-08-25 18:55:04
    Temat: Re: Nokia E52 vs E55 - który lepszy?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-08-25 20:29, Pszemol wrote:
    > "Krystek" <s...@k...art.pl> wrote in message

    Sugerowalbym Ci wziac pod uwage Nokie 5800, ktora wciaz trzymam jako
    zapas SGSa2. Ten model Nokii jest bardzo udanym kompromisem.
    -wystarczajaco wysoka rozdzielczosc ekranu,
    -ekran oporowy, dzieki czemu mozesz pisac uzywajac paznokci,
    -dlugo trzymajaca bateria,
    -rozmiarowo niewiele wieksza od E52 (grubsza przede wszystkim),
    -calkiem znosny aparat (z pewnoscia lepszy niz w Defy),
    -wymienialna bateria,
    -slot microSD,
    -darmowa nawigacja,
    -solidna obudowa, ktora moze sporo zniesc,
    -bardzo dobre ceny tego aparatu na Allegro

    Jesli nie gonisz za pradozerna rozrywka to 5800 powinna Cie w pelni
    zadowolic. Zwroc tez uwage, ze ten model nie ma tak niechlubnej opinii
    jak E52. Podobna byla mala paria 5800, w ktory wystepowal problem z
    glosniczkiem ale z tego co wiem problem byl tylko na poczatku produkcji.
    Co wiecej, wiele egzemplarzy dostepnych na Allegro wciaz jest na gwarancji.