  • Data: 2011-08-25 18:29:40
    Temat: Re: Nokia E52 vs E55 - który lepszy?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Krystek" <s...@k...art.pl> wrote in message
    news:j360il$gm8$1@node2.news.atman.pl...
    > 2011-08-25 18:33, Pszemol wysłał(a) wiadomość:
    >
    > No to już sam sobie dośpiewałeś z tym smartfonem :) To, że producent
    > / inni ludzie nazywają tak telefon, to już nie moja wina. Nadal będę
    > obstawiał, że to telefon, nie smartfon. Niezależnie od tego jak go
    > nazywają :)

    No ale Krystek - napisałeś sam że chcesz używać internetu w telefonie.
    Chcesz czytać maile. Jak sobie to wyobrażasz na E52? Przecież ten
    ekranik jest żałosny... Dwa wyrazy i łamie się do nowej linii... Ile te
    e-maile mają zdań co chcesz czytać? Przyglądnij się jak e-mail wygląda
    wyświetlony na iPhone i porównaj z tym jak on wygląda na E52.
    Piszesz o mapach i GPS - widziałeś jak wygląda mapa na ekranie E52?
    To weź się przejdź do sklepu z iPhone i zobacz jak wygląda mapa na
    ekranie iPhone...

    Piszesz: "Generalnie uważam, że przeglądanie stron i czytanie
    e-booków na małym ekranie telefonu to masochizm." - uważasz
    tak bo nie miałeś dłużej do czynienie z prawdziwym smarfonem.
    Ale zgadzam sie z Toba ze czytanie www czy nawet e-maili na E52
    jest masochizmem i zastanawiam sie wlasnie czemu sobie chcesz
    taki masochizm zafundowac za wlasne pieniadze?