  • Data: 2011-08-25 18:21:54
    Temat: Re: Nokia E52 vs E55 - który lepszy?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:j3603s$v3l$1@news.onet.pl...

    > To prawda, ze da sie dosc spokojnie zyc z obecnymi czasami
    > uzytkowania smartfonow. Nocne ladowanie nie jest wcale tak
    > uciazliwe.

    No właśnie. Wolę to niż patrzeć na mapę na ekranie Nokii przez lupę.

    > Szkoda tylko, ze hp byc moze wezmie do piachu
    > rowniez Touchstone, taka ladowarka bardzo by sie przydala w innych
    > urzadzeniach.

    Niewykluczone że cały HP pójdzie wkrótce do piachu...
    To ogromna, ciężka, powolna na zmiany firma operująca w branży
    że rzutkość i szybka odpowiedź na zmiany rynku daje wygraną.

    > Czy uwazasz, ze wszyscy posiadacze E52 sa w bledzie i powinni
    > zalowac, ze nie kupili telefonu dotykowego? ;]

    Absolutnie nie uważam tak! E51 czy E52 to są telefony...
    Jeśli ktoś kupuje je bo jakiś marketoid w reklamie napisał
    o nich że są to "smartfony" to ten ktoś robi głupotę...
    Te telefony po prostu nie zasługują na to miano - przestarzała
    konstrukcja rodem z późnych lat 90-tych, klawiatura numeryczna,
    maciupki ekranik, pokraczna obsługa internetu, pokraczny do
    rozpuku "kursor" do nawigacji w webrowserze - śmiech po pachy.
    Nad tym telefonem może się zachwycać chyba tylko ktoś, kto
    nigdy na prawdziwym smarfonie nigdy nie popracował...

    > Wg mnie - dla kazdego cos dobrego. E52 ma kilka niezaprzeczalnych
    > zalet i wcale nie musi pretendowac do tytulu smartfona 2012,
    > zeby nadal byc niezlym urzadzeniem.

    Nie uważam że każdy posiadacz E52 ma dziś go wyrzucić
    do kratki ściekowej przy parku i pobiec do sklepu po iPhone...
    Jak już masz taki telefon i go lubisz bo się przyzwyczaiłeś - OK.
    Zmiana teleofonu zawsze nieco kosztuje, nie każdego stać, itp, itd...

    Ale ktoś kto dziś, w drugiej połowie 2011 roku zastanawia
    się nad wyborem dla siebie NOWEGO głównego TELEFONU
    i chce (nawet sporadycznie) korzystać z internetu w tym telefonie,
    z map i GPSa to wybór pomiędzy E52 i E55 uważam za porażkę.
    Nie ucieknie się przy takim zastosowaniu od dużego ekranu LCD
    w dotykowcu i im wcześniej się "przekona" taki użytkownik do
    dotykowców tym lepiej dla niego. Klawiatury są w odwrocie,
    nadeszła dawno era dotykowców, korzystajcie z ich dobrodzieństw.