    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nokia C5
    Date: Sat, 07 Aug 2010 07:50:22 +0200

    On Wed, 4 Aug 2010 21:29:18 +0100, Waldek Godel wrote:

    >Czemu przyjemność? GMM uruchamia w ludziach potrzebę transmisji danych, za
    >którą ludzie płacą haracz operatorowi. Perfekcyjna symbioza.

    O tym pisze w innym watku. Szzegolnie ze nie tak latwo sciagnac GMM
    przez komputer.

    Tym niemniej wczesniej oferowali podobna usluge lokalizacyjna po
    zlotowce od zdarzenia.

    Tak czy inaczej interesuje mnie to od strony technicznej - musieli
    jawnie wylaczyc oplate i zrobili to bo im sie oplacalo, producenci
    sprzetu ich wyrolowali i wylaczyli za nich, czy google jakos sprawe
    obeszlo - np odczytuja identyfikatory BTS i odleglosci do nich
    [mozliwe to w ogole w Javie ?], wysylaja do serwera, a dalej gugiel
    zna wszystkie BTS i sobie sam wylicza.

    J.