  • Data: 2010-08-06 07:09:28
    Temat: Re: Nokia C5
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > 3. system operacyjny (na e52 nie chodza niektore aplikacje z e51: np.
    > Garmin XT. System w e52 nie da sie 'zlamac' - a przynajmniej nie
    > slyszalem, by sie komus udalo.

    W najnowszym firmware mobile xt powinien już działać poprawnie.
    Teraz domniemuję, jako że w mojej e72 w najnowszym sofcie działać
    zaczął a firmware do tych 2 telefonów są bardzo zbliżone funkcjonalnie.

    e51 w sofcie 4.x też nie da się złamać.
    Ale po co w ogóle łamać soft jak można sobie wyrobić własny certyfikat i wszystko
    nim podpisywać?

    > Reasumujac: e51 jest lepszym telefonem niz e52 (mimo, ze to starszy model).

    Miałem e51 zmieniłem na e72 i sporo rzeczy wolałem takimi jakimi były w e51

    --
    gs