  • 1. Data: 2010-08-01 12:39:40
    Temat: Nokia C5
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    Po nokii E51 kupiłem E52. Sprzedałem ją po 3 naprawie gwarancyjnej.

    Co sądzicie o telefonie Nokia C5?

  • 2. Data: 2010-08-01 14:11:37
    Temat: Re: Nokia C5
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 01-08-2010 o 14:39:40 CUT_INZ <C...@c...pl> napisał(a):

    > Po nokii E51 kupiłem E52. Sprzedałem ją po 3 naprawie gwarancyjnej.
    >
    > Co sądzicie o telefonie Nokia C5?

    Po przejściu z E52, pewnie poczułbyś w ręku plastikową zabawkę..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-08-01 14:13:20
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 01 Aug 2010 16:11:37 +0200, Piotr M napisał(a):

    > Po przejściu z E52, pewnie poczułbyś w ręku plastikową zabawkę..

    Dlatego lepiej chyba w ogóle porzucić Nokię :)

    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons
    tormenting the redhaired woman tied to the stake had been so shiny
    they'd hurt to look at. Gone now, but the whole thing had been
    beautiful. Everything was beautiful."

  • 4. Data: 2010-08-01 16:16:52
    Od: ALEX <a...@x...pl>

    W dniu 01-08-10 16:13, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Dlatego lepiej chyba w ogóle porzucić Nokię :)

    A co w zamian?

    --
    ALEX Alpha

  • 5. Data: 2010-08-01 16:24:57
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 01 Aug 2010 18:16:52 +0200, ALEX napisał(a):

    > A co w zamian?

    HTC :)

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 6. Data: 2010-08-01 16:27:45
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 2010-08-01 16:11, Piotr M pisze:

    > Po przejściu z E52, pewnie poczułbyś w ręku plastikową zabawkę..

    Piszesz z doświadczenia czy na podstawie przypuszczeń?

  • 7. Data: 2010-08-01 16:30:38
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 2010-08-01 18:24, Andrzej Libiszewski pisze:

    > HTC :)

    Nie trawie dotykowych wyświetlaczy. Mając w ręku standardową klawiaturę
    jestem wstanie jedną ręką, szybko wykonywać wiele czynności bez
    przykuwania zbytniej uwagi. Przy HTC jest to niemożliwe (taka
    zabaweczka, a nie telefon)

  • 8. Data: 2010-08-01 16:33:40
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 01-08-2010 o 18:27:45 CUT_INZ <C...@c...pl> napisał(a):

    > Piszesz z doświadczenia czy na podstawie przypuszczeń?

    Na podstawie macania w sklepie.

  • 9. Data: 2010-08-01 16:42:50
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 2010-08-01 18:33, Piotr M pisze:

    > Na podstawie macania w sklepie.

    To jestem w kropce. E52 po mimo, że spełniała moje oczekiwania okazała
    się totalną kichą. Chyba wrócę do E51.

  • 10. Data: 2010-08-01 16:52:10
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 01-08-2010 o 18:42:50 CUT_INZ <C...@c...pl> napisał(a):

    > To jestem w kropce. E52 po mimo, że spełniała moje oczekiwania okazała
    > się totalną kichą. Chyba wrócę do E51.

    Widziałem aukcje co ludzie kupują nowe E51 za 620zł, czego właśnie nie
    mogę zrozumieć, przecież dokładając kilka dych można kupić nówkę E52.

    A co tej E52 się działo że aż 3x na gwarancji była naprawiana? Może
    pechowy model (jeżeli coś takiego istnieje w ogóle) trafiłeś i inny byłby
    bezawaryjny.