  • Data: 2009-04-07 17:25:19
    Temat: Re: Nokia 6210>6310>?
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

    > Nie znam E51 wystarczająco dobrze. Opinie osób którym pod tym
    > względem ufam mówią, że nie, E51 będzie trochę lepszy od N73.

    Dzięki. I jeszcze jedno małe pytanko: jakie są różnice w użytkowaniu,
    zwłaszcza takie które zauważyłeś osobiście, między smartami Symbianowymi i
    Windowsowymi? A co jest podobnego?

    > to jest chiński badziew, to samo co NOKLA, jest robiony tymi samymi
    > małymi rączkami w tym samym obozie karnym.

    Mniejsza o ideologię, to temat na inną grupę zresztą. Mnie ciekawi jak ten
    fon się sprawuje.
    BTW NOKIE są robione w fabrykach, dużymi rączkami, a z tego co można
    wyczytać do jakości jest sporo zastrzeżeń. Więc...

    --
    ALEX Przekliniak, Tenno Heika Banzai ]:-D