  • 11. Data: 2011-06-28 13:49:42
    Temat: Re: Nokia 5630 - wifi automatycznie się łączy?
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Wt 28 06 2011 0:29, Pszemol pisze:

    > Kuźwa - twierdzisz że nie jestem pierwszy który używając Nokii nie wiem
    > czy jadę przez GSM czy przez wifi? I nie widzisz w tym żadnego PROBLEMU?
    > Cała rzesza użytkowników Nokii nie wie czy jedzie po wifi czy po GSM
    > i myśląc naiwnie że po skonfigurowaniu sobie wifi jedzie po wifi bestrosko
    > nabijają się w kiebzę???

    Jak się nie chciało nosić teczki, trzeba nosić woreczki.

    > No nie jest. Bo aby mieć pewność jechania po wifi trzeba samemu
    > go wybrać, nie można zdać się na telefon aby wybrał sam znane wifi.

    Nie, nie trzeba. Wystarczy umieć to skonfigurować.

    > No dobra, czytamy... Pierwsze zdanie:
    > "Aby pliki multimedialne zapisane w aplikacji Galeria można było
    > udostępniać w sieci WLAN innym kompatybilnym urzadzeniom[...]"
    > Kużwa - nie czytam dalej bo przecież nic nie chcę udostępniać
    > z telefonu do sieci domowej :-))))) Poza tym chcę skonfigurować
    > hotspot w McDonalds i ABSOLUTNIE nie chcę niczego w tej sieci
    > ze swojego telefonu udostępniać :-)) No kuźwa ale prosty interfejs!

    Mi to zajęło jakąś minutę. I od tego momentu zawsze najpierw szuka
    znanych wifi. Cuda jakieś.
    ATSD Odpuść sobie Nokię. Ona cię przerasta. I wróć do iP.

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 12. Data: 2011-06-28 22:01:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "Tomek" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Teraz zrozumiesz w końcu dlaczego masz włączyc offline?
    > Żeby telefon złapał połączenie via wifi a nie GSM.
    > Może Ci to rozrysować?

    Ty sobie sprawdź w słowniku co znaczy offline...

    > Tradycyjnie sam pomieszałeś nie rozumiejąc o co prosisz.

    Tak, wszystko moja wina.

    > Miał spytać, żebyś sobie wybrał połączenie wlan, którego nie miałes
    > skonfigurowanego. Czy Ty naprawdę odstajesz umysłowo?

    Oczywiście że mógł spytać... Czemu nie?
    iPhone umie spytać, czemu Nokia nie może?

    > Przecież każdy tutaj rozumie, że jak masz dodany punkt dostępu wlan i w
    > przeglądarce go ustawisz jako domyślny to nokia ZAWSZE się będzie
    > przez niego łączyć, ale jeśli nie masz, musisz wybrać 'Szukaj wlan'.

    No właśnie nie jestem pewny że zawsze się będzie przez niego łaczyć.
    I o to pytałem jak się w tej sprawie upewnić.

    > Litości, Ty w ogóle nic nie kapujesz, ale co się dziwić,
    > jak polskiej instrukcji nie ogarnąłeś.

    Ty też najwyraźniej nie ogarnąłeś, skoro kierujesz mnie do rozdziału
    domowe multimedia w których nie ma nic o konfigurowaniu WLAN.
    Może ta instrukcja jest po prostu trudna do ogarnięcia skoro nawet
    taki Kozak jak Ty ma kłopoty ze znalezieniem w niej informacji?

    > Widzę problem w kimś, kto udaje speca a jest błaznem,
    > który poraz 5 pisze te same informacje o swojej niewiedzy.

    Kto tu udaje speca? Masz jakieś urojenia?

    > Czy TY jesteś ułomny?
    > To nie jest połączenie z INTERNETEM tylko połączenie wlan, a do czego
    > sobie tego użyjesz to wyłącznie Twój problem.

    No cóż... skoro taki poziom wiedzy reprezentujesz to nie dziwię
    się czemu nie rozumiesz pytania...

    > O jakich hotspotach Ty znów majaczysz? To się nazywa wyszukiwanie wlan.
    > Wytrzeźwiej.

    Ucz się języków obcych - może Ci sie to kiedyś przydać.

  • 13. Data: 2011-06-28 22:04:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "ALEX" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jak się nie chciało nosić teczki, trzeba nosić woreczki.

    Zaraz się dowiem że Nokię może używać tylko profesor Wydziału
    Telekomunikacji.

    > Nie, nie trzeba. Wystarczy umieć to skonfigurować.

    A jak się tej sztuki tajemnej nauczyć można?
    Bo zgaduję, że nie z instrukcji... :-)

    > Mi to zajęło jakąś minutę. I od tego momentu zawsze najpierw szuka znanych
    > wifi. Cuda jakieś.
    > ATSD Odpuść sobie Nokię. Ona cię przerasta. I wróć do iP.

    Mi też zajęło minutę skonfigurowanie WLAN - od początku nie w tym
    problem, nie o to pytałem jak skonfigurować a o to jak się upewnić
    (bo nie ma żadnych widocznych ikonek na ekranie) że łączę się w tym
    momencie przez wifi a nie przez GSM. Nie przeczytałeś pierwszego posta?

  • 14. Data: 2011-06-28 22:47:01
    Od: "Tomek" <n...@s...pl>

    > Ty sobie sprawdź w słowniku co znaczy offline...

    Jesteś matołem i ignorantem. A kto Ci każe wyłączać INTERNET? KTO?
    OD zawsze wiadomo, że w nokii tryb offline oznacza brak połączenia z siecią, z
    siecią GSM kapujesz?
    Przy jednoczesnej MOŻLIWOŚCI korzystania z INTERNETU via WIFI. Jak można na siłę
    udowadniać od miesięcy, że się jest takim tępym butem?
    Tylko nie pisz znów, że tego nie było w instrukcji, nie ośmieszaj się już
    więcej.

  • 15. Data: 2011-06-28 22:53:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Quoted:
    > Pszemol (P...@P...com)
    > in news:iub206$qkr$1@inews.gazeta.pl

    > No. To już umiesz zapisywać punkty dostępu. ;)

    Zapisywać to ja się nauczyłem w moment... Nie o to pytałem.

    > Bo do samego otwarcia programu połączenie z internetem nie jest
    > potrzebne. :D
    > Chyba że jest ustawiona strona startowa. :)
    > Mogę przecież otwierać przeglądarkę, żeby pooglądać zapisane strony
    > offline. :)

    Teoretycznie można, ale ile osób to robi?
    Skoro ja pytam jak wiedzieć którędy się łączy to chyba chodzi mi
    o tryb pracy online a nie offline.

> [...]
    > połączeń, który sam połączy z dostępnytm znanym WiFi, a jak nie ma, to
    > GSM. Dobrze by było, gdyby jakiś posiadacz napisał.
    >
    > Bo jak nie ma, to w każdym programie osobno ustawia się na sztywno jeden
    > punkt dostępu WiFi lub internet przez GSM, albo "Brak", czy tam "Pytaj" i
    > wtedy jak program będzie potrzebował połączenia, to się zapyta podając
    > listę.
    >
    > A jak nie ma takiego menedżera a chcesz żeby działał jak iPhone, to
    > zostaje Ci PsilocConnect. Wiem co myślisz, ale pamiętaj, że ten system
    > jest z czasów, kiedy iPhone nie miał MMS-ów. ;)

    :-)
    Wygląda na to, że się łączy automatycznie, że ma managera połączeń.
    Ja jednak jestem nieufny, na 90% oceniam szansę że się łączę przez wifi
    gdy jestem w zasięgu wifi, ale wolałbym podnieść tą pewność do 100%.
    I o to tylko mi chodziło w tym wątku. Już wiem - nauczyłeś mnie, że jest
    jakiś tajemniczy manager połączeń i trzeba go wyklikać duża ilością klików
    i dowiem się czy w danej chwili łączę się przez wifi czy GSM, trochę to
    już jest musztarda po obiedzie, bo już się połaczyłem i stronę ściągnąłem,
    ale lepiej to niż dowiedzieć się to po pół godzinie oglądania filmu Netflix.

    Pisaliście o ikonie odnoszącej się do połączeń wifi - nie ma takiej w
    instrukcji.
    Jest u mnie podejrzana jedynka z kłódką i to chyba jest wifi, ale jest ona
    niewidoczna w przeglądarce, jest zasłonięta.

    > Jest jeszcze jeden program do takich połączeń, nazywa się BirdStep
    > SmartConnect.
    > Nawet jest chyba darmowy, ale nie zawsze (nie na każdym systemie) działa
    > poprawnie. Może nie wracać GSM->WiFi. Jest to napisane na stronie
    > producenta.

    Dzięki.

    > Zapisane punkty dostępu zostają, nie rozumiem co ma do tego karta SIM.
    > Oczywiście wykasuj punkty dostępu od innego operatora, żeby było
    > przejrzyściej.

    Myślałem że jak się one dodają automagicznie przy wykryciu nowej
    karty to system wie żeby usunąć je przy włożeniu nowej... Ale może
    to byłaby niepotrzebna nadgorliwość :-)

    > A Ty wiesz jaki to program Ci się łączył przez GSM? Przeglądarka?
    > I sprawdziłeś co tam jest ustawione? W opcjach przeglądarki.

    Ogólnie nie podoba mi się ustawianie każdego programu z osobna
    aby się łaczyło przez wifi... Podoba mi sie to jak rozwiązano to w iPhone.
    Bardziej przypomina to podejście znane z laptopa - łączysz się z wifi
    i system operacyjny "wie" że jest podłączony do internetu jakoś i nie
    bardzo go to obchodzi czy jest to wifi, modem GSM, komórka przez
    USB czy bluetooth.

    > Wciskasz raz krótko klawisz menu (ten zawijas) i masz główny ekran.
    > Tam patrz na ikony, bo program może zajmować CAŁY ekran.
    > A potem ten sam klawisz tylko dłużej, wybierasz program i jesteś tam
    > gdzie byłeś.

    Nieelegancko i to bardzo.

    > Ciekawe jak szybko w iPhonie przełączasz się między programami.
    > A tam w ogóle jest wielozadaniowość? :P

    Mam wersję iPhone 4. Jest wielozadaniowość i przełączasz się
    przytrzymując dłużej jedyny guzik na przedniej ścianie telefonu "Home".
    Ekran się wtedy usuwa w górę, "odsłaniając" belkę z ikonami
    reprezentującymi działające aktualnie programy. Klikasz na
    touch screen ikonę programu który chcesz wyciągnąć na pierwszy
    plan i już. Właściwie jest to ten sam myk z przytrzymaniem guzika
    "Menu" w Nokii.

    > 3,5G. Masz taką ikonę w instrukcji.

    Tak, tą widziałem. Nie widzę tej od wifi.

    > To nie wiem, może się zmieniło. Kłódka była chyba tylko przy
    > zabezpieczonym WiFi.

    No domowe, ma sie rozumieć, mam zabezpieczone, więc to pewnie ta
    jedynka to ikonka wifi...

    > Ale uruchom Menedżer połączeń (pewnie Connection Manager)
    > i masz tam aktalne połączenia.

    Nie, to jest Conn. Mgr. :-)))

    > Wszystko można sprawdzić. Ja sobie Menedżer połączeń
    > zrobiłem pod prawym górnym klawiszem, bo często używałem.

    Tak, teraz już wiem.

    > Nie kojarzę żadnej jedynki ani a.

    To chyba jest ta kłódka, nie a.

    > Ale wiesz już dokładnie jak wyglądają
    > ikony połączenia internetowego GPRS/EDGE/3G? W twojej instrukcji są
    > wyraźnie narysowane aż w 9 wariantach. (3x3) W telefonie szukasz ich na
    > głównym ekranie.

    To wiem bo je znalazłem.

    > Większość ludzi nie potrzebuje, ale większość w ogóle nie potrzebuje
    > smartfona. :)

    Mówimy o większości/mniejszości w grupie ludzi używających smarfona.
    Jak ktoś pyta ile procent kobiet używa tamponów a ile podpasek to Ty
    odpisujesz że połowa ludzkości to mężczyźni. Jaki ten argument ma sens?

    > Rzeczywiście, zapomniały barany.
    > Zobacz tu jak wyglądały; mimo wszystko myślę, że u Ciebie jest tak samo:
    > http://www.cellhire.com/content/downloads/equipment-
    manuals/NokiaE51UserManual.pdf,
    > str. 17.

    Dzięki. Nie ma w moim telefonie takich ikonek.
    Jest "jedynka" i widzę czasem że ona zmienia wygląd czasami, ale
    ekran jest o tak małej rozdzielczości i słaby że ciężko wyczaić co to jest.

    > Czyli o połączeniu internet przez GSM w ogóle nie informuje? To dziękuję
    > bardzo. W instrukcji do byłej mojej Nokii jest 12(!) ikonek do tego
    > połączenia (jak się nie znasz, to nie musisz ich rozróżniać), a i tak to
    > nie są wszystkie, bo do podwójnych połączeń GSM były jeszcze inne...

    Nie zrozumieliśmy się. Sekcja lewy górny róg ma następujące komponenty:
    narastające kreseczki w układzie trójkąta "leżącego" reprezentujące siłę
    sygnału z anteny GSM, potem nazwa operatora, u mnie Orange, potem
    (tylko jeśli jesteś połączony) masz taki kształt kawałka pizzy/serka
    złożonego z 3 wycinków okręgu reprezentujące siłę sygnału z anteny wifi
    i na końcu (tylko jeśli jesteś połączony) ikonkę VPN. Tutaj masz obrazek:
    http://www.question-defense.com/wp-content/uploads/2
    009/08/iphone-vpn-connection-icon.jpg
    Jak nie jesteśmy połączeni przez wifi, to zamiast ikony wifi masz ikonę
    3G lub E (Edge) lub coś od GSM jak nie ma Edge - nie pamiętam, dawno
    nie widziałem, chyba jest duże G.
    Po prostu koncept jest taki, że jak jesteś połączony przez wifi to jedziesz
    po internecie przez wifi, i to czy modem GSM połączony jest z siecią
    Orange po 3G czy Edge nie ma znaczenia bo i tak internet, dane pojdą
    przez wifi. Ikona wifi zasłania więc ikonę od "cellular data mode".

    > Nie gadaj głupot. Ja nie czytałem instrukcji, była to moja pierwsza
    > Nokia, a w zasadzie w ogóle pierwszy telefon.
    > No ale ja się nie wychowałem na iPhonie...
    >
    > Nie czytaj instrukcji, tylko pochodź po całym Menu i zobacz co tam jest.

    Zakładasz naprawdę że nie chodziłem po menu??

    Nie widzę jak zrobić skróty w głównym menu, jak tam dodać
    zainstalowane aplikacje aby były łatwiej dostępne niż głęboko
    schowane w "Mój telefon" podmenu "Zainstalowane applikacje".
    Nie widzę jak przypisać inne wartości do klawiszy kontekstowych
    Nie widzę też jak zmienić zawartość menu programu Standby...
    Naucz mnie :-) Proszę.

    > Skazę masz przez swojego iPhona, bo Cię wytrenował, jak jedynie słusznie
    > powinien wyglądać telefon. Potrzebne Ci są wyłącznie te rzeczy, które są
    > w iPhonie.

    iPhone NIE jest moim pierwszym telefonem komórkowym...
    Trening miałem wcześniej z kilkoma telefonami Motoroli, Samsunga i LG.
    Często również pomagam ustawić telefon innym ludziom którzy mają ze
    swoim telefonem problemy, ale nie mamy w USA telefonów Nokii. Nie
    są niestety ( a może stety?) popularne... Wiem jak chodzić po menu aby
    znaleźć gdzie się telefon wycisza, gdzie zmienia się dzwonki, nie ma z tym
    żadnych problemów - wszystko jest opisane w menu... W Nokii jest dla
    mnie dużo niewiadomych, i dużo niepewności czy to tak się robi, czy dobrze
    robię, czy nie można tego zrobić krócej, lepiej, prościej, mniejszą
    klikaniną...
    I muszę Ci powiedzieć że w iPhone nie mam w ogóle tego typu problemów.
    Aplikacje doinstalowują się do głównego menu. Przytrzymując naciśniętą
    ikonę zaczyna się ona ruszać i dostaje krzyżyk - możesz ją sobie przesunąć
    przeciągając po ekranie lub odinstalować z telefonu naciskając krzyżyk.
    Możesz wrzucić jedną ikonkę na drugą i automagicznie stworzyć na głównym
    "pulpicie" folder z programami - np grupując je według przeznaczenia, lub
    jak wolisz - według koloru ikonki :-)

    > Tak się składa, że kilka dni temu to samo musiałem tłumaczyć kumplowi,
    > który ma od zawsze Nokie i wziął do ręki Androida. Wszystko co się
    > inaczej obsługiwało niż w Nokii było złe, niewygodne itd. Tak samo jak
    > u Ciebie. Tylko odwrotnie.

    Ciekawe z czym miałby problemy w iPhone... bo ja mimo używania
    od 12 lat różnych komórek nie miałem w iPhone problemów takich
    jakie mam teraz z Nokią.

    > Niewskazywanie połączenia internetowego jest dla mnie całkowicie
    > dyskwalifikujące. Jest tam więcej takich kwiatków? ;)

    Nieporozumienie i już, poczytaj wyżej.
    A co do instrukcji Nokii, to jeśli czyta nas ktoś z Nokią związany
    to radziłbym poprawić nieco instrukcję... bo jest żałosna...
    Możecie wziąć przykład z czytelnej i przejrzystej instrukcji do iPhone:
    http://www.apple.com/support/iphone/wifi/

    OK, masz rację.

  • 16. Data: 2011-06-28 23:06:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "Rafał Maszkowski" <r...@i...edu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > w pracy), w tej - dało się. Walczę z interfejsem z większymi sukcesami
    > niż inicjator tego wątku, ale odczucia mam podobne i chociaż działa,
    > nadal nie rozumiem logiki konfiguracji połączeń. Instrukcję mam lepszą,
    > z tego, co pamiętam jest tam wyjaśnione więcej, ale opis konfigurowania
    > połączeń internetowych jest niezrozumiały. Część problemu to używanie
    > słowa "Internet" na przemian w znaczeniu "Internet" i w znaczeniu "WWW".
    > Na ogół jestem w stanie zgadnąć, które znaczenie autor ma na myśli, ale
    > w tej instrukcji nie. Nie wiem jednak czy pełne zdekodowanie znaczeń

    Chyba masz rację, że chodzi o nazewnictwo... Może problemem jest
    specyfika jezyka finskiego i potem kłopoty tłumaczenia? Nie wiem...
    Dla mnie do internetu można się dostać przez WAP, przez GPRS,
    przez USB, przez modem, przez wifi, przez bluetooth i pewnie jeszcze
    kilka innych sposobów więc nie ma sensu nazywać internetem modemu
    komórkowego i odróżniać to od połaczenia z internetem przez wifi że
    tamto to internet a to wlan bo to jakaś katastrofa pojęciowa jest...
    Inny przykład wymieszania i mamałygi to ikona/folder "Mój telefon".
    Jeśli ten folder reprezentuje zawartość mojego telefonu i mam tam
    zegarek, gry, email to czemu w menu głównym mam muzykę i inne gry
    wgrane lokalnie na telefon? Pomieszanie z poplątaniem...
    Zresztą brak dobrego przemyślenia słownictwa widoczny jest często,
    mamy menu głowne, w nim Settings a w nim podmenu Settings jeszcze
    raz. O co chodzi? Czemu mamy dwa Settings? Które jest które?
    No i jak to robią w iPhone że wystarczy im opcja "cellular data ON/OFF"
    i nie potrzeba NICZEGO konfigurować jeśli chodzi o APN, username,
    password ? A w Nokii muszę konfigurować WAP, Internet, MMS osobno.

  • 17. Data: 2011-06-29 10:39:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <n...@s...pl> wrote in message news:iudll7$vdv$1@news.onet.pl...

    > Jesteś matołem i ignorantem. A kto Ci każe wyłączać INTERNET? KTO?

    Ty, matołku.

    > OD zawsze wiadomo, że w nokii tryb offline oznacza brak połączenia z
    > siecią, z siecią GSM kapujesz?

    Komu to wiadomo? Tobie?
    Czy komuś kto pierwszy raz wziął Nokie do ręki?

    > Przy jednoczesnej MOŻLIWOŚCI korzystania z INTERNETU via WIFI.

    Idiotyczna nazwa i logika nazewnictwa Nokii jest nie do obronienia.

    > Jak można na siłę udowadniać od miesięcy, że się jest takim tępym butem?
    > Tylko nie pisz znów, że tego nie było w instrukcji, nie ośmieszaj się już
    > więcej.

    Jak na razie to Ty się buraku kompromitujesz brakiem kultury.

  • 18. Data: 2011-06-29 11:15:32
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    > Komu to wiadomo? Tobie?
    > Czy komuś kto pierwszy raz wziął Nokie do ręki?

    Będziesz płakał z tego powodu? Czy usenet jest dla Ciebie miejscem do
    wyładowania się?
    Masz do wszystkich żal, że chcą Ci pomóc , a Ty z uporem idioty wciąż cytujesz
    intrukcję obsługi obarczając jej niezrozumiałość dla Ciebie innych? Czy Ty
    jesteś normalny?

    > Idiotyczna nazwa i logika nazewnictwa Nokii jest nie do obronienia.

    Ale kogo to obchodzi? Jest naprawdę tyle narzędzi żeby dowiedzieć się co z czym
    się je, że nie trzeba czytać intrukcji. No chyba, że sie jest tepym matołem,
    któremu tylko iPhone dla umysłowo ocieżałych pasuje do ręki. Nie trzeba przy nim
    myśleć w ogóle, dlatego tak bardzo pasujecie do siebie.

    > Jak na razie to Ty się buraku kompromitujesz brakiem kultury.

    Brakiem kultury jest zawracanie dupy na usenecie nieumiejętnościa czytania
    intrukcji i korzystania z wyszukiwarek.
    Kiedy ostanio robiłeś badania na zawartość azbestu w korze mózgowej? Może to już
    czas?

  • 19. Data: 2011-06-29 11:32:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <p...@z...spamem.pl> wrote in message
    > Masz do wszystkich żal, że chcą Ci pomóc , a Ty z uporem idioty wciąż
    > cytujesz intrukcję obsługi obarczając jej niezrozumiałość dla Ciebie
    > innych? Czy Ty jesteś normalny?

    Mam do Ciebie żal że wiedzac że Nokia inaczej rozumie słowo offline
    niż inni nie wspomniałeś o tym. Ze przy pierwszym sygnale nieporozumienia
    zarzucałeś mi że nie nadążam zamiast wyjaśnic co znaczy offline w nowomowie
    Nokii. To Ty się niekulturalnie wyśmiewasz ze mnie że nie umiem wyczytać
    w instrukcji rzeczy ktorych tam nie ma i bezczelnie podajesz mi nazwę
    rozdziału w ktorym rzekomo to jest a potem okazuje się że nie ma i ani słowa
    przepraszam nie uznajesz za stosowne powiedzieć.

    > Ale kogo to obchodzi?

    No tych, ktorzy próbują wytłumaczyć nowemu użytkownikowi
    o co chodzi w nowomowie Nokii. No chyba że są burakami
    którzy zarzucają innym że nie wiedzą że jak Nokia mowi o offline
    to nie chodzi jej o tryb offline.

> [...]
    > tylko iPhone dla umysłowo ocieżałych pasuje do ręki. Nie trzeba
    > przy nim myśleć w ogóle, dlatego tak bardzo pasujecie do siebie.

    Pomijając już Twój chamski ton wypowiedzi interesujące jest dla mnie to,
    że sam zauważasz że interface w iPhone jest do tego stopnia prosty że
    nie trzeba przy nim myśleć w ogóle a jednocześnie nazywasz interface
    Nokii że jest najprostrzy na świecie - skąd to rozdwojenie jaźni?

    > Brakiem kultury jest zawracanie dupy na usenecie nieumiejętnościa
    > czytania intrukcji i korzystania z wyszukiwarek.

    Nie ma w instrukcji tego o co pytałem.
    Czy sprawia Ci przyjemność odgrywanie roli największego buraka na tej
    grupie?

    > Kiedy ostanio robiłeś badania na zawartość azbestu w korze mózgowej?
    > Może to już czas?

    Jaki poziom azbestu w głowie ma ktoś polecający mi do internetu
    opis z instrukcji dotyczący menu "multimedia domowe"?

  • 20. Data: 2011-06-29 14:08:32
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Śr 29 06 2011 0:04, Pszemol pisze:
    > Użytkownik "ALEX" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zaraz się dowiem że Nokię może używać tylko profesor Wydziału
    > Telekomunikacji.

    To nie ja tu płaczę że komuś nabija bo nie umie skonfigurować darmowego
    połączenia.

    > A jak się tej sztuki tajemnej nauczyć można?
    > Bo zgaduję, że nie z instrukcji... :-)

    Nie czytam instrukcji. Wystarczy odrobinę popatrzeć, pomyśleć i
    rozwiązanie jest banalnie proste.

    > Mi też zajęło minutę skonfigurowanie WLAN

    Ale skonfigurować tak żeby najpierw szukał znanych hotspotów, a jak nie
    znajdzie łączył się po gsm/umts jakoś nie potrafisz.

> [...]
    > (bo nie ma żadnych widocznych ikonek na ekranie) że łączę się w tym
    > momencie przez wifi a nie przez GSM. Nie przeczytałeś pierwszego posta?

    No a po kiego mam sprawdzać? Ja WIEM jak łączy się moja Nokia.