  • 1. Data: 2011-06-26 12:44:15
    Temat: potrzebuję prosty telefon
    Od: PaBeLo <blizar1@poczta[123antispam].onet.pl>

    Witam serdecznie
    potrzebuję prosty telefon dla drugiej połówki, ma słuzyc do gadania,
    sms, muzyki (radio) oraz sporadycznie zdjecia i nagranie krótkiego
    filmu. Czyli jej wymagania to:
    -maxymalnie prosty interfejs, bez bajerów
    -cena 200- 300 zł
    -ekran około 2 cale
    -fizyczna klawiatura (nie qwerty)
    -slot pamięci
    -aparat 2 lub wiecej mpx
    -fajnie jak by to był slider (ale nie musi)
    -odtwarzacz mp3 i wbudowane radio

    fajnie jak by było
    -dual sim
    -mini jack

    Juz minie oczy bolą od przeszukiwania alledrogo
    Wpadła mi w oko nokie c2-06 i 03, tylko nie wiadomo kiedy dokładnie
    wejdą na rynek (3-ci kwartał tego roku). a telefon musimy kupic w
    przeciagu najbliższych 2-3 tyg.

    Bardzo dziękuję za wszelkie sugestie

    pozdrawiam
    pawel

  • 2. Data: 2011-06-26 15:28:07
    Temat: Re: potrzebuję prosty telefon
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "PaBeLo" napisał:

> [...]
    > -slot pamięci
    > -aparat 2 lub wiecej mpx
    > -fajnie jak by to był slider (ale nie musi)

    W zasadzie dowolny SonyEricsson seria C, K, W, G?
    Bo rozumiem, że mowa o używanych.

    JoteR

  • 3. Data: 2011-06-26 15:55:48
    Od: PaBeLo <blizar1@poczta[123antispam].onet.pl>

    W dniu 2011-06-26 19:58, JoteR pisze:

    > W zasadzie dowolny SonyEricsson seria C, K, W, G?
    > Bo rozumiem, że mowa o używanych.
    >
    > JoteR

    tyz, ale najlepiej nowy, wspomniana przez mnie nokia ma kosztować 75 E.

    Pawel

  • 4. Data: 2011-06-26 17:07:04
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    PaBeLo pisze:
    > Witam serdecznie
    > potrzebuję prosty telefon dla drugiej połówki, ma słuzyc do gadania,
    (...)
    właśnie w orange wchodzi taki telefon. nie wiem jak on sie tam będzie
    nazywał, ale jest łudząco podobny do ztf 102. czyli brak mu slidera, i
    dualsima (radio zależne od widzimisie) ale za to nowy kosztuje ponizej
    100zł.

    ToMasz

  • 5. Data: 2011-06-26 17:34:04
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    ToMasz pisze:
    http://help.orange.co.uk/orangeuk/support/personal/6
    01333

  • 6. Data: 2011-07-01 01:11:08
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 26 Jun 2011 17:14:15 +0430, PaBeLo
    <blizar1@poczta[123antispam].onet.pl> wrote:

> [...]
    >-slot pamięci
    >-aparat 2 lub wiecej mpx
    >-fajnie jak by to był slider (ale nie musi)

    Nokia 6303 - ok 400 zl za nowy (gniotsia nie lamiotsia)

    --
    ThinkXtra