    From: ALEX <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nokia 5630 - wifi automatycznie się łączy?
    Date: Wed, 29 Jun 2011 16:08:32 +0200

    W dniu Śr 29 06 2011 0:04, Pszemol pisze:
    > Użytkownik "ALEX" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zaraz się dowiem że Nokię może używać tylko profesor Wydziału
    > Telekomunikacji.

    To nie ja tu płaczę że komuś nabija bo nie umie skonfigurować darmowego
    połączenia.

    > A jak się tej sztuki tajemnej nauczyć można?
    > Bo zgaduję, że nie z instrukcji... :-)

    Nie czytam instrukcji. Wystarczy odrobinę popatrzeć, pomyśleć i
    rozwiązanie jest banalnie proste.

    > Mi też zajęło minutę skonfigurowanie WLAN

    Ale skonfigurować tak żeby najpierw szukał znanych hotspotów, a jak nie
    znajdzie łączył się po gsm/umts jakoś nie potrafisz.

    > - od początku nie w tym
    > problem, nie o to pytałem jak skonfigurować a o to jak się upewnić
    > (bo nie ma żadnych widocznych ikonek na ekranie) że łączę się w tym
    > momencie przez wifi a nie przez GSM. Nie przeczytałeś pierwszego posta?

    No a po kiego mam sprawdzać? Ja WIEM jak łączy się moja Nokia.

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D