  • 1. Data: 2009-12-01 17:26:43
    Temat: Nokia 2730 klawiatura
    Od: "ciekawy" <...@...cd>

    Zawsze używałem telefonów z rozróżnionymi poszczególnymi klawiszami, a w
    tym modelu widzę że wszystkie stanowią jakby całość. Jak się tego używa,
    czy to nie jest niewygodne i nie naciska się przez przypadek sąsiedniego
    klawisza? Telefonu nie widziałem na żywo, tylko fotki w internecie

  • 2. Data: 2009-12-01 21:27:12
    Temat: Re: Nokia 2730 klawiatura
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    ciekawy natekścił posta hf3jpl$ht0$...@a...news.neostrada.pl:

> [...]
    > używa, czy to nie jest niewygodne i nie naciska się przez przypadek
    > sąsiedniego klawisza? Telefonu nie widziałem na żywo, tylko fotki w

    Wczoraj "kupiłem" żonie 2700 (czyli to samo tylko bez wcmda)
    Przesiadkę z 6070 na tę całkiem przyjemną słuchawkę
    przyjęła z zadowoleniem. Mimo mniejszych klawiszy i mniejszych
    znaczków na tychże, obsługa przebiega bez zakłóceń.
    (oczywiście poza komunikacją z PC Suite).

  • 3. Data: 2009-12-01 23:05:59
    Od: "ciekawy" <...@...cd>

    Użytkownik "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl> napisał w
    wiadomości news:hf41sl$kv2$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]

    znaczków na tychże, obsługa przebiega bez zakłóceń.
    (oczywiście poza komunikacją z PC Suite).

    Ale to żona obsługuje, a ja nie mam kobiecych dłoni.
    Tobie jak się używa tej klawiatury? PC Suite nie obsługuje??
    Chyba jednak skreśle ten telefon

  • 4. Data: 2009-12-02 10:53:19
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    ciekawy natekścił posta hf485b$ir0$...@n...news.neostrada.pl:

    > Ale to żona obsługuje, a ja nie mam kobiecych dłoni.
    > Tobie jak się używa tej klawiatury?
    Mnie bez kłopotu, a muszę co chwilę ustawiać jej coś
    co by chciała, ale jak zwykle "nie ma czasu" by znaleźć.
    > PC Suite nie obsługuje??
    Pewnie obsługuje, tylko u mnie pc suite nie widzi żadnego
    fona, mimo tego, że bluesoleil bez problemu wymienia z nimi pliki.