  • 1. Data: 2009-12-01 16:12:04
    Temat: Pol miliona ludzi nie moze sie mylic :)
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Ludziska "doladowuja" sobie prepaidy za darmo na
    http://doladowaniie-10pln-gsm.tk/
    Zadowolonych jak widac nie brakuje, a nawet z kazdym dniem przybywa :)

    Przypomnial mi sie pewien cytat :
    "Jedzmy gowno, miliony much nie moga sie mylic "

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 2. Data: 2009-12-01 17:45:23
    Temat: Re: Pol miliona ludzi nie moze sie mylic :)
    Od: Piona <e...@w...pl>

    VomitroN pisze:
> [...]
    > nawet z kazdym dniem przybywa :)
    >
    > Przypomnial mi sie pewien cytat :
    > "Jedzmy gowno, miliony much nie moga sie mylic "

    A w czym problem? O co tam chodzi i na czym polega "myk" ?
    piona

    --
    POZDRAWIAM
    http://piona.fm.interia.pl

  • 3. Data: 2009-12-01 18:07:42
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy>

    Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 1 grudzień (wtorek),
    znalazłem donos TW *Piona*,
    o treści cytowanej poniżej:

    > A w czym problem? O co tam chodzi i na czym polega "myk" ?

    Na rozsyłaniu reklamy na NK, słynny śledzik się kłania.
    --
    Dlaczego tyle osób zarabia na ebookach?
    http://ebooki.zlotemysli.pl/wiskoler.php

  • 4. Data: 2009-12-01 18:30:20
    Od: Piona <e...@w...pl>

    ...:::WISKOLER:::... pisze:
    > Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 1 grudzień (wtorek),
    > znalazłem donos TW *Piona*,
    > o treści cytowanej poniżej:

    > Na rozsyłaniu reklamy na NK, słynny śledzik się kłania.

    Nie mam pojęcia o co chodzi. Nie korzystam z naszej klasy...
    piona

    --
    POZDRAWIAM
    http://piona.fm.interia.pl

  • 5. Data: 2009-12-02 12:52:35
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    ...:::WISKOLER:::... in news:rulcjpl85mmc.18ornovgo2kq5.dlg@40tude.net
    > Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 1 grudzień (wtorek),
    > znalazłem donos TW *Piona*,
    > o treści cytowanej poniżej:
    > Na rozsyłaniu reklamy na NK, słynny śledzik się kłania.

    ale _dokladnie_ to o co chodzi? ze ten link to podpucha jakas? w jakim
    sensie? poza tym, ze nie wierze w darmowe doladowania :)

  • 6. Data: 2009-12-02 16:22:07
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    1634Racine wrote:

    > ale _dokladnie_ to o co chodzi? ze ten link to podpucha jakas? w jakim
    > sensie? poza tym, ze nie wierze w darmowe doladowania :)

    chodzi o to że Vomitron rozsyła reklamy :>
    przecież połowa wejdzie i sprawdzi co się stanie ....

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 7. Data: 2009-12-02 19:57:34
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > chodzi o to że Vomitron rozsyła reklamy :>
    > przecież połowa wejdzie i sprawdzi co się stanie ....

    A ty sprawdziles?
    To moze pochwal sie za ile udalo ci sie zasilic telefon.

  • 8. Data: 2009-12-03 01:45:41
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    zkruk [Lodz] in news:hf64f8$gri$1@inews.gazeta.pl
    > chodzi o to że Vomitron rozsyła reklamy :>
    > przecież połowa wejdzie i sprawdzi co się stanie ....

    czyli podadza nr tel i w zamian dostana reklamy,a nie doladowanie?
    pisz jasno, bo mozna zrozumiec, ze rozsylaja reklamy,ale tez jednak
    doladowuja [w co nie wierze :)
    ale jakby... to super --> nie robisz tego z wlasna komorką, ale kupujesz
    zdrapke w kiosku za pare zl, doladowujesz przez te www i dzwonisz ile
    chcesz. A reklamy to sobie moga przychodzic. To i tak tylko "lewy"
    telefon/numer, tylko do dryndania w swiat.
    i co? pewnie fikcja :)

  • 9. Data: 2009-12-03 17:51:42
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl>

    > czyli podadza nr tel i w zamian dostana reklamy,a nie doladowanie?
    > pisz jasno, bo mozna zrozumiec, ze rozsylaja reklamy,ale tez jednak
    > doladowuja [w co nie wierze :)

    To wygląda tak. Masz jakiś serwis internetowy, zatrudniasz gości do
    "pozycjonowania", ci goście zaczynają pisać po różnych forach różne bzdety o
    twoim serwisie, ludzie wchodzą, naciągasz ich na coś, na konto spływa
    gotówka, gotówkę wydajesz na co chcesz.

  • 10. Data: 2009-12-03 19:17:00
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "op23" <o...@r...pl> napisał w wiadomości

    > To wygląda tak. Masz jakiś serwis internetowy, zatrudniasz gości do
    > "pozycjonowania", ci goście zaczynają pisać po różnych forach różne bzdety
    > o twoim serwisie,

    A potem trafia sie ktos taki jak ty i psuje im interes. Bo robi to za darmo
    :)

    >ludzie wchodzą, naciągasz ich na coś,

    Wlasnie. Na co? Pol miliona ludzi skorzystalo z serwisu i nikt jak dotad nie
    pochwalil sie darmowym doladowaniem. Ciekawe dlaczego...