  • 1. Data: 2009-12-01 20:50:27
    Temat: Przypisanie znaku głosowego do numeru
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    W swoim aktualnym telefonie (Nokia 6020) mam funkcję przypisania samodzielnie
    nagranego znaku głosowego do 10 numerów. Dzięki temu w samochodzie łączę się poprzez
    zestaw BT i wybieram numer mówiąc to moje nagranie. Skuteczność rozpoznawania jest
    99%. Z uwagi na zużycie aparatu szukam czegoś nowego i ... nie ma w czym wybierać.
    Nokia proponuje rozpoznawanie głosu na podstawie angielskiego syntezatora i wpisów
    nazwisk w książce telefonicznej - pomimo kilku prób nie udało mi się poprawnie wybrać
    numeru... Klasyczne wybieranie głosowe ma ponoć Nokia E52 której funkcjonalność i
    cena są mi kompletnie zbędne. Dlatego bardzo proszę o podpowiedź. Jaki telefon do ok.
    1000zł rynkowo pozwoli mi na "normalne" wybieranie kilku numerów głosowo w
    samochodzie. Drugi wymóg - nie powinien być rozsuwany ani składany tylko
    jednoczęściowy.

  • 2. Data: 2009-12-01 23:39:25
    Temat: Re: Przypisanie znaku głosowego do numeru
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2009-12-01 21:50, William Bonawentura pisze:

    Jaki telefon do ok. 1000zł rynkowo pozwoli mi na "normalne"

    wybieranie kilku numerów głosowo w samochodzie

    Wszystkie telefony SE mają wybieranie głosowe i wybierz co Ci pasi.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 3. Data: 2009-12-02 17:38:08
    Od: Piotrek <b...@o...pl>

    Moja poprzednia Nokia 6230i miała coś takiego, ale trzeba było samemu sobie
    nagrać znak głosowy i działało to nieźle. Żona ma N73 i tam jest angielski
    syntezator więc nie udało mi się ani razu wybrac głosowo numeru. Moja
    obecna N82 potrafi za to robić to praktycznie bezbłędnie i radzi sobie
    nawet ze skomplikowanymi nazwami, ale kosztuje ponad 1000 zł. Za to nie
    trzeba wprowadzać znaków głosowych bo ona dodaje je sobie sama, tak więc
    wpisanie dowolnego użytkowanika powoduje automatyczne powstanie znaku
    głosowego, co oszczędza masę czasu.