  • 131. Data: 2015-04-20 13:41:10
    Temat: Re: Nocne wilki
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-19 o 11:25, Maciek pisze:
    > Zapewne to, że z Twojej wersji wynika iż wojnę światową rozpętali
    > Francuzi i Brytyjczycy, włączając się w drobny konflikt między Polską, a
    > Niemcami. Moim zdaniem nie masz racji, gdyż wtedy jeszcze nie wszystkie
    > państwa na świecie przystąpiły do wojny. Właściwie to część chyba nigdy
    > nie przystąpiła, np. taka Szwajcaria. Wniosek: nie było II Wojny
    > Światowej :->

    Jak dla mnie nie ulega wątpliwości że to oni umiędzynarodowili tą wojnę.
    Z tego co wiem Hitler nigdy nie miał zamiaru najeżdżać krajów Europy
    Zachodniej.

  • 132. Data: 2015-04-20 13:41:23
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-19 o 11:36, RadoslawF pisze:

    > Twoja nieznajomość historii, wszak swoją tezą wykazałeś się
    > sporą ignorancją w tym temacie.
    >

    > Pozdrawiam

    To raczej Ty wykazujesz się brakiem znajomości historii IIWŚ.

  • 133. Data: 2015-04-20 13:41:57
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-19 o 12:15, Andrzej Lawa pisze:

    > Jej kompletne oderwanie od historycznych faktów.

    Nie, to wasza teoria nie jest oparta na faktach.

  • 134. Data: 2015-04-20 13:42:36
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-19 o 13:18, masti pisze:

    > Musialbyś potrafić rozróżniać nachalną propagandę od spokojnego
    > oponowania wobec takich bzdur jakie zalewają na okrągło, przez 24 godz.
    > na dobę Polaków, a także głosów ogłupionych tą propagandą ludzi, jednak
    > Ty z jakichś bliżej nieznanych powodów tego nie chcesz robić.
    > to jak? wskażesz inna armię, która wysyła żołnierzy na urlop za granicę
    > z całym wyposażeniem, zpleczem technicznym i amunicją?

    Co Ty z tymi urlopami?? Możesz jaśniej, skąd, a raczej z czego te
    wiadomości?

  • 135. Data: 2015-04-20 13:43:31
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-19 o 12:16, Andrzej Lawa pisze:

    > Atakując Ukrainę??
    >
    > Ach, prawda, dla ciebie ZSRR wyzwoliło i uratowało wschodnią część
    > Polski w 1939...

    Dosłownie, aby uniemożliwić USA zrobienia baz wypadowych z terytorium
    Ukrainy, w ich agresywnej polityce wobec siebie.

    Domyślam się że sporo ludzi ocaliło w ten sposób życie. Hitlerowcy
    często zaraz po zajęciu stawiali Polaków pod ścianą. Moralnie było to
    zajęcie usprawiedliwione, jednak agresja to agresja bez względu na
    intencje. Nie ma usprawiedliwienia dla zajmowania czyjegoś terytorium.

  • 136. Data: 2015-04-20 13:43:50
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    > zapomniałeś tylko dodać, ze widzisz jedynie "fakty" przysyłane Ci z
    > Kremla

    W niczym, absolutnie niczym nie opieram swojego zdania na tym co nadaje
    Kreml. Wyobraź sobie że jestem na tyle kreatywny że do prawdy nikt mnie
    nie musi za rączkę prowadzić.

  • 137. Data: 2015-04-20 13:45:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Co Ty z tymi urlopami?? Możesz jaśniej, skąd, a raczej z czego te
    > wiadomości?

    Z Kremla

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 138. Data: 2015-04-20 13:46:32
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-19 o 16:21, Shrek pisze:

    > LOL - wjechać komuś na chatę i twierdzić, że to nie agresja, tylko
    > obrona przed sąsiadem i innego kontynentu...

    Jak najbardziej, nawet dom sąsiada nie może pozostać azylem gdy w tym
    domu zgraja terrorystycznych bandytów którzy dybią na twoja wolność,
    suwerenność i dobytek.

    > Hm... A to nie ty przypadkiem pisałeś?
    >
    > "Krym jest częścią Federacji Rosyjskiej, a z nią Polskę obowiązuje
    > posiadanie wiz dla przekraczających granicę. "

    Mieszkańcy Krymu poprosili o przyłączenie do FR.

    > No i? Czy ktoś twierdzi, że Ukraincy są święci? To jest wojna - każdy
    > orze jak może. Tylko nie Ukraincy są w niej agresorami. A rosjanie
    > twierdzą, że po pierwsze ich tam nie ma, a pod drugie to źli ukraincy
    > ich tam mordują z pomocą imperialistycznych instruktorów z USA i
    > Polski. Nie trzeba być geniuszem logiki, żeby stwierdzić, że te dwa
    > punkty są sprzeczne;)
    >
    > Shrek.

    Właśnie że tak propaganda twierdzi. Zło to separatystyczny wschód, dobro
    to rebeliancki zachód Ukrainy.
    Nie Ukraińcy, prawdziwi Ukraińcy to dzisiaj bronią swoich domów i
    suwerenności przed samozwańczym władyką na pasku USA.

  • 139. Data: 2015-04-20 13:51:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Mieszkańcy Krymu poprosili o przyłączenie do FR.

    w "referendum" w którym ludzie z kałachami sprawdzali jaki głos
    wrzucasz.

  • 140. Data: 2015-04-20 14:12:59
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-04-20 13:33, Trybun wrote:

    > Powiedz mi kto to jest na dzień dzisiejszy ta "Społeczność
    > Międzynarodowa"? Bo ja widzę tylko jedną powstać - jest to Brack Obama,
    > prezydent USA. To ma być zdanie świata. i my musimy się z tym zgadzać?
    > Coś krótka pamięć u Ciebie - referendum mieszkańców było zapowiadane z
    > dość dużym wyprzedzeniem, Zapraszani także byli na to międzynarodowi
    > obserwatorzy. Dlaczego więc zarzucasz jakieś przywłaszczenia skoro nie
    > masz na to żadnych dowodów? A może Ty kierujesz się innymi względami -
    > to zdanie Cesarza Bracka i jego wasali jest nadrzędne, a głos
    > mieszkańców nie ma żadnego znaczenia?

    1. dlaczego w referendum nie brali udziału Tatarzy (a przynajmniej
    większość) ?

    2. Dlaczego w Sevastopolu frekwencja wynosiła ponad 110% ?

    Dlaczego wybory były pod okiem zielonych ludzików, którzy na czas
    wyborów jeszcze oficjalnie nie ujawnili swojej narodowości a Putin na
    wizji wprost twierdził, że nie wie nic o tych ludzikach?
    (po rferencum się wszystko odwróciło i oficjalnie przyznano, że zielone
    ludziki miały paszporty rosyjskie)

    Rdzenni mieszkańcy Krymu to Tatarzy - nie Rosjanie.

    Poczytaj sobie historię Krymu - dla ułatwienia możesz zacząć od czasów
    Katarzyny Wielkiej. Potem tu wróć i pogadamy dalej.

    > W reportaże przedstawiane przez strony konfliktu na pewno nikt poważny
    > nie uwierzy. Kto by pomyślał że nawet jeszcze w XXI wieku, w Europie
    > Goebbelszczyzna, będzie tak kwitła.

    ja byłem na Krymie, mieszkałem u tubylców - byłem ciekawy, to pytałem o
    różne rzeczy. Twój stosunek do sytuacji wynika z własnego gdybania.

    Propagande 'Goebelsową' opanowali do perfekcji właśnie Rosjanie w swoim
    RosiaToday (pooglądaj sobie - jest free na kanałach satelitarnych HotBird)

    > Naturalna kolej rzeczy po takiej transformacji.. Sytuacja znormalizuje
    > się dopiero za jakiś czas, i wcale nie musi być powrotu do turystyki. Są
    > tam podobno potężne zasoby ropy i gazu, a więc raczej będzie to część
    > Rosji mocno uprzemysłowiona.

    Tam jest Ropa - na północ od Kerczu - nawet możesz się w niej wykąpać :)
    Jadąc wzdłuż Morza Azowskiego od półwyspu Kerczeńskiego - spotaksz wiele
    rafinerii (takich małych szybików). Natomiast nigdy nie słyszałem, by
    na Krymie były zasoby tego surowca w ilości znaczącej dla światowej
    gospodarki.

    Na Krymie od wieków uprawiało się wina. Masz sporo winnic.
    Tu sięgnij sobie po opis postaci Woroncewa i jego winnic.
    Również - co mało kto wie - wino typu Madera, również wytwarzane jest na
    Krymie (i nie jest to kopia żadnego innego wina) - z jego nazwą wiąże
    się pewna historia - jak jesteś zainteresowany - odsyłam do goolarki.

    > I ja to samo, niektórych Polaków razi banderowska przeszłość Ukraińców.
    > Ja osobiście do nich nic nie mam, chodzi mi tylko o to że tych
    > proamerykańskich rebeliantów przedstawia się jako dobro wcielone,
    > natomiast separatyści to ich odwrotność - czyli czyste zło.

    Każda strona koloryzuje.
    Natomiast jedna robi to znacznie lepiej, dużo lepiej (zgadnij która?).