  • 141. Data: 2015-04-20 14:19:58
    Temat: Re: Nocne wilki
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-04-20 13:41, Trybun wrote:

    > Jak dla mnie nie ulega wątpliwości że to oni umiędzynarodowili tą wojnę.
    > Z tego co wiem Hitler nigdy nie miał zamiaru najeżdżać krajów Europy
    > Zachodniej.

    podobnie jak kraje Europy Zachodniej nie miały zamiaru brać udziału w
    tej wojnie.

  • 142. Data: 2015-04-20 14:49:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-04-20 13:46, Trybun wrote:

    > Jak najbardziej, nawet dom sąsiada nie może pozostać azylem gdy w tym
    > domu zgraja terrorystycznych bandytów którzy dybią na twoja wolność,
    > suwerenność i dobytek.

    To w końcu jednak wjechali komuś na chatę. Wcześniej twierdziłeś, że nie:P

    > Mieszkańcy Krymu poprosili o przyłączenie do FR.

    To w końcu Rosja zajęła Krym, czy nie? Bo placzesz się w "faktach""{

    > Nie Ukraińcy, prawdziwi Ukraińcy to dzisiaj bronią swoich domów i
    > suwerenności przed samozwańczym władyką na pasku USA.

    I dlatego walczą z Rosjanami. A nie zapomniałem, to nie prawdziwi
    Ukraińcy...

    Dobra kończę, bo widzę, że ma zastosowanie stare przysłowie o dyskusji z
    idiotami;) A poza tym NTG.

    Shrek

  • 143. Data: 2015-04-20 15:16:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

  • 144. Data: 2015-04-20 15:22:43
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-20 o 13:35, Trybun pisze:

    > Z jednej strony skończyło się to z chwilą obalenia caratu. Ciekawe
    > dlaczego dzisiejsze podręczniki do historii są pozbawione wiadomości o
    > tym że Polska odzyskała niepodległość także w wyniku dekretu, po
    > głosowaniu Komisarzy Ludowych, z Leninem na czele.

    Bo ten dekret to był pic na wodę, oni kontrolowali w momencie jego
    podpisywania mniej niż 50% dawnej Rosji Carskiej.
    Więc bardziej im pasowało propagandowo zgodzić się na istnienie
    Polski jako samodzielnego kraju.

    Pozdrawiam

  • 145. Data: 2015-04-20 15:24:41
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-20 o 13:36, masti pisze:

    > oczywiście

    > mówisz, że sowieci doszli do Niemiec?

    Dajcie mu trochę luzu bo się chłopina gubi, myli fakty a mocodawcy
    nie nadążają z podpowiedziami jedynie słusznych argumentów.

    Pozdrawiam

  • 146. Data: 2015-04-20 15:30:05
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-20 o 13:41, Trybun pisze:

    > To raczej Ty wykazujesz się brakiem znajomości historii IIWŚ.

    W mojej rzeczywistość wojna zaczęła się od napaści Niemiec na
    Polskę a nie od wypowiedzenia wojny Niemcom przez naszych
    sojuszników.
    A jak twoi pracodawcy dołączyli do tej wojny po stronie
    hitlerowców to nie uważasz tego za "uświatowienie" tej
    wojny ?
    Niezależnie od ich propagandowego bełkotu zaatakowali niezależne
    i suwerenne państwo.

    Pozdrawiam

  • 147. Data: 2015-04-20 17:11:02
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-04-20 o 13:41, Trybun pisze:
    > Jak dla mnie nie ulega wątpliwości że to oni umiędzynarodowili tą wojnę.
    > Z tego co wiem Hitler nigdy nie miał zamiaru najeżdżać krajów Europy
    > Zachodniej.
    Powiedział Ci to? No to całkowicie zmienia moje spojrzenie na historię :->

    Maciek

  • 148. Data: 2015-04-20 18:47:18
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2015-04-17 o 16:07, WW pisze:

    > Otóż nie.
    > Urzędnik a tym strażnik jest w istocie, sprawdza jedynie, czy dopełniono
    > formalności. Jeśli tak, to nie ma prawa go zatrzymać.
    > Gdybyśmy takie prawo przyznali urzędnikom, to panienka w magistracie
    > decydowała by, czy dostaniesz pozwolenie na budowę domu czy nie, w
    > zależności czy ma dobry, czy zły humor.
    >
    > Dostrzegasz zagrożenie?
    > W demokracji, niewybieralny urzędnik nie ma praw decyzyjnych ani
    > interpretacyjnych.
    >

    > WW

    W kontekście tej dyskusji narodziło sie u mnie pytanie - czy jeśliby
    Rosjanie jechali nie motorami, a czołgami, to urzędnik miałby prawo ich
    zatrzymać? W końcu wydaje mi się, że nie ma przepisu zakazującego jazdy
    czołgiem. No chyba że za szeroki... Bo nacisku na oś nie przekracza, a
    tonaż jest ograniczany tylko na mostach i wiaduktach... No i musiałby
    mieć tablicę rejestracyjną oraz odpowiednie oświetlenie. Ale jako np.
    maszyna rolnicza (tu przypomniał mi się dowcip o kombajnie
    ostrzeliwującym chinską granicę) to już chyba problemy byłyby mniejsze...

    Swoja drogą jest coś takiego jak rozporządzenie. Może je wydać
    odpowiedni minister. A w przypadku zagrożenia życia lub zdrowia - nawet
    komendant wojewódzki policji. I pewnie są też inne jednostki uprawnione
    do odpowiednich działań. To z tego właśnie paragrafu Niemcy nie
    wpuszczą Rosjan do centrum Berlina - bo chyba nie mają w sowim prawie
    paragrafu zakazującego jazdy motorami w centrum Berlina dla obywateli
    Rosji. Zresztą u nich istnieje pojęcie bezpieczeństwa i interesu
    narodowego, dla którego np. swoje stocznie uratowali i mają w d... co
    Unia o tym sądzi. Nie chcą też sprzedawać niektórych strategicznych
    firm. Natomiast oczekują tego od innych. Dlatego w Polsce nie ma już
    przemysłu... To daleka paralela, ale jednak - można dla "wyższych celów"
    robić, co się chce w ramach SWOJEGO prawa. Jeśli ustalimy, że
    produkujemy jakieś prawo, to inni na naszym terytorium mają je
    przestrzegać. I tyle. Jeśli ktoś wyda zakaz wjazdu tym ludziom - niech
    protestują w Strasburgu, ale na imprezę raczej nie zdążą... W końcu
    Borusewicza do siebie nie wpuścili - dlaczego? Był bez motoru...
    T.

  • 149. Data: 2015-04-20 20:19:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-04-20 13:41, Trybun wrote:

    > Jak dla mnie nie ulega wątpliwości że to oni umiędzynarodowili tą wojnę.
    > Z tego co wiem Hitler nigdy nie miał zamiaru najeżdżać krajów Europy
    > Zachodniej.

    Tak ogólnie to fajny gość był - jak każdy Niemiec wtedy. Tylko potem ich
    ci wredni alianci napadli, Polacy pozakładali to straszne obozy zagłady
    i jeszcze ci źli hitlerowcy Niemcom opinie zszargali. Na szczęści po
    wojnie jakoś zniknęli.

    Powiedz, że trolujesz.

    Shrek

  • 150. Data: 2015-04-20 20:50:09
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Fri, 17 Apr 2015 08:08:21 +0200 "J.F." <j...@p...onet.pl>
    napisał:

    >Ale Polska nie taka duza - pewnie jeden nocleg planuja :-)

    To w czasie nocnego postoju może się niektórym motocyklom jakaś awaria
    przydarzyć, albo pogorszenie stanu technicznego kwalifikujące do
    odebrania dowodu rejestracyjnego :-)