    From: AL <a...@s...tam.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nocne wilki
    Date: Mon, 20 Apr 2015 14:12:59 +0200

    On 2015-04-20 13:33, Trybun wrote:

    > Powiedz mi kto to jest na dzień dzisiejszy ta "Społeczność
    > Międzynarodowa"? Bo ja widzę tylko jedną powstać - jest to Brack Obama,
    > prezydent USA. To ma być zdanie świata. i my musimy się z tym zgadzać?
    > Coś krótka pamięć u Ciebie - referendum mieszkańców było zapowiadane z
    > dość dużym wyprzedzeniem, Zapraszani także byli na to międzynarodowi
    > obserwatorzy. Dlaczego więc zarzucasz jakieś przywłaszczenia skoro nie
    > masz na to żadnych dowodów? A może Ty kierujesz się innymi względami -
    > to zdanie Cesarza Bracka i jego wasali jest nadrzędne, a głos
    > mieszkańców nie ma żadnego znaczenia?

    1. dlaczego w referendum nie brali udziału Tatarzy (a przynajmniej
    większość) ?

    2. Dlaczego w Sevastopolu frekwencja wynosiła ponad 110% ?

    Dlaczego wybory były pod okiem zielonych ludzików, którzy na czas
    wyborów jeszcze oficjalnie nie ujawnili swojej narodowości a Putin na
    wizji wprost twierdził, że nie wie nic o tych ludzikach?
    (po rferencum się wszystko odwróciło i oficjalnie przyznano, że zielone
    ludziki miały paszporty rosyjskie)

    Rdzenni mieszkańcy Krymu to Tatarzy - nie Rosjanie.

    Poczytaj sobie historię Krymu - dla ułatwienia możesz zacząć od czasów
    Katarzyny Wielkiej. Potem tu wróć i pogadamy dalej.

    > W reportaże przedstawiane przez strony konfliktu na pewno nikt poważny
    > nie uwierzy. Kto by pomyślał że nawet jeszcze w XXI wieku, w Europie
    > Goebbelszczyzna, będzie tak kwitła.

    ja byłem na Krymie, mieszkałem u tubylców - byłem ciekawy, to pytałem o
    różne rzeczy. Twój stosunek do sytuacji wynika z własnego gdybania.

    Propagande 'Goebelsową' opanowali do perfekcji właśnie Rosjanie w swoim
    RosiaToday (pooglądaj sobie - jest free na kanałach satelitarnych HotBird)

    > Naturalna kolej rzeczy po takiej transformacji.. Sytuacja znormalizuje
    > się dopiero za jakiś czas, i wcale nie musi być powrotu do turystyki. Są
    > tam podobno potężne zasoby ropy i gazu, a więc raczej będzie to część
    > Rosji mocno uprzemysłowiona.

    Tam jest Ropa - na północ od Kerczu - nawet możesz się w niej wykąpać :)
    Jadąc wzdłuż Morza Azowskiego od półwyspu Kerczeńskiego - spotaksz wiele
    rafinerii (takich małych szybików). Natomiast nigdy nie słyszałem, by
    na Krymie były zasoby tego surowca w ilości znaczącej dla światowej
    gospodarki.

    Na Krymie od wieków uprawiało się wina. Masz sporo winnic.
    Tu sięgnij sobie po opis postaci Woroncewa i jego winnic.
    Również - co mało kto wie - wino typu Madera, również wytwarzane jest na
    Krymie (i nie jest to kopia żadnego innego wina) - z jego nazwą wiąże
    się pewna historia - jak jesteś zainteresowany - odsyłam do goolarki.

    > I ja to samo, niektórych Polaków razi banderowska przeszłość Ukraińców.
    > Ja osobiście do nich nic nie mam, chodzi mi tylko o to że tych
    > proamerykańskich rebeliantów przedstawia się jako dobro wcielone,
    > natomiast separatyści to ich odwrotność - czyli czyste zło.

    Każda strona koloryzuje.
    Natomiast jedna robi to znacznie lepiej, dużo lepiej (zgadnij która?).