  • Data: 2011-07-29 10:01:18
    Temat: Re: Nocne promocje w Euro AGD
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kamil wrote:
    > Belgia, Szwajcaria, Norwegia, Luxemburg, Dania, Francja, to są
    > wszystko kraje ze stosunkiem długu publicznego do produktu krajowego
    > brutto kilka albo i kilkanaście razy większym niż US. Oni też wszyscy
    > upadną?
    > Zejdź na ziemie, prędzej w polsce kościół od państwa oddzielą, niż
    > polegną stany. Co najwyżej "wyzwolą" kilka innych krajów roponośnych i
    > amerykanom będzie się żyć tak samo, jak dotychczas.

    tak tak jeszcze kilka wojen i Ameryka pójdzie na dno...

    Niestety Ameryka dostała sie w łapy osławionego kompleksu przemysłowo
    zbrojeniowego, Firmy zbrojeniowe doją kasę z budżetu na potęgę, można
    podejrzewać, że większość sprzętu wojskowego czy uzbrojenia ma ceny wzięte z
    kosmosu, zapewniając właścicielom krociowe zyski. Do rozpaczliwego stanu
    gospodarki USA przyłożyły sie kojene wojenki pokrywane z coraz większego
    deficytu. Przeczytałem też zabawna informację że przemysł wydobywczy w USA
    jest jednym z największych beneficjentów olbrzymich dotacji ze skarbu
    państwa czy to wprost czy poprzez zwolnienia podatkowe. Państwo służy
    obecnie nie obywatelom tylko korporacjom, co widać też w prawodawstwie
    choćby tym które nadmiernie chroni prawa patentowe czy autorskie.