  • Data: 2011-07-30 22:04:05
    Temat: Re: Nocne promocje w Euro AGD
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kamil wrote:

    > Przy czym przeciętny dochód na rodzinę jest w US wciąż drugi najwyższy
    > na świecie po Szwajcarii i wynosi prawie 4 razy tyle, co w Polsce.
    > Ponadto w US nie ma VATu, a jedynie kilkuprocentowy podatek od
    > finalnej ceny sprzedaży detalicznej. Samochody są tańsze, domy
    > tańsze, paliwo tańsze, elektronika dużo tańsza.
    >
    > Gdzie więc przecientnemu Kowalskiemu żyje się lepiej niż w Stanach,
    > gdzie zarabia więcej niż europejczyk, a wydaje od niego mniej?
    >

    > Tup, prychaj, faktów nie zmienisz.

    Pod warunkiem, że ma sie pracę. Można też korzystać z najlepszej opieki
    zdrowotnej to czasu aż sie nie skończy nasza polisa o ile ją posiadamy.

    USA jest bogatym krajem i długo potrwa zanim się to zmieni ale większość
    osób które znam (a mam troszkę rodzin tam) twierdzi, że jest wyraźnie
    gorzej. Trudno jest też znaleźć pracę, sporo trudniej niż jakiś czas temu
    (przed kryzysem).